Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Salgspartner ønskes

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Sep 13
Indlæg ialt: 190
Skrevet kl. 21:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Prøver lige igen da jeg tidligere har kigget efter en partner med grafiske og designer evner...samt forretningsforståelse -  men det gav ikke det ønskede  resultat.

Givet at behovet for grafiske og design løsninger stadig er tilstede omkring mit projekt - men har fundet en super idé til løsning af det " problem".

Som alle andre Aminoer siger jeg også at jeg har en super idé / projekt - men jeg VED blot at jeg har det...og det gør jeg fordi jeg personligt har udført denne handling med succes,  med mit daværende firma i peroiden 1997 til 2004 og dette vil jeg så tilbyde danske firmaer landsdækkende.

Jo jo...jeg ved at 1997 til 2004 er en del år siden,,,og meget er sket ...men er en fordel for produktet.

I 2011 boede jeg i Sverige og byggede min idé op omkring Sverige... jeg besøgte nogle tilfældige forretninger og spurgte til deres markedsføring og jeg fortalte om min idé... og reaktion var ,,,send en mail når du er klar med Malmö.

Fik kontakt til et større reklamefirma / kommunikationsvirksomhed i Malmö omkring partneri og efter en 1 time så var svaret ja,,, -  men desværre var der 2 ejere, hvoraf den ene konstant modarbejde min person,,, så jeg måtte afslutte.

Nu er jeg i Danmark / Helsingør og har konverteret projektet til Danske forhold....

Projektet er et print Medie med en masse avarter i sig... så der er en masse mindre koncepter i projektet.

Men ens for alle er at der stadig ikke er nogle reele konkurenter og dem som kan ligne lidt ..

- Der er mit koncept ca. 60 - 75 % billigere

- 100 % målrettet deres kundegrupper ( det findes slet ikke idag)

- Produktet er fleksibelt - altså kan kunden selv bestemme antal af modtagere som er relevant for denne. ( dette findes slet ikke )

Når det så er sagt ... så betyder prisen som er billig til kunden, at dette produkt er volumebaseret,, - men til trods for at det er vildt billigt så kunne du og jeg godt tjene 60.000 til 80.000 hver pr. måned,,, på et mindre udvalgt område... - men så når vi jo ikke resten af  Danmark. Så der skal sælgere på skridt for skridt,,,

Som jeg nævnte før passer konceptet også ind på Sverige ... men det passer også ind på Norge,,, og en mængde andre lande,,, -  men først Danmark.

Sidder du nu og tænker... oj...dette koster en hel del økonomi at starte op og til det kan jeg sige,,, det gør det absolut ikke... p.ga.

1)

Der tages udgangspunkt i tidlige kunder ( 4-5 stk.) ,,, altså ja kunder inden det iværksættes og så er der allerede et overskud.. og dem har jeg en formel til at finde -  men klart at der kan forekomme udlæg som hurtigt kommer hjem,,, og dermed ikke langsigtede investeringer,,,

2)

En 3. men seperat partner skal ind... og det er et trykkeri som tjener på denne enorme nye omsætning + annonce opsætning,, ( jeg ved hvem det skal være, men de ved det ikke endnu) og dermed en kredit længde som kan matche.

..

For en god ordens skyld vil jeg også nævne at dette salg bliver et mix mellem opsøgende og telemarketing,,,ALTSÅ større såsom banker, det offentlige, forsikringer, kæder... m.v. tages med møder... og alt andet er et mix...

Tro nu heller ikke at jeg har placeret alt i båse,,, på forhånd,,, jeg regner da med at du har noget at byde ind med, som jeg ikke kender til.. til gavn.

Men du er en sælger og af den oprigtige slags,,,

Hilsen fra Henrik

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)