Jeg ved ikke om dette er rette sted men hva' fan.. jeg prøver. Jeg ønsker en sparringspartner/medejer der kan være med i den daglige produktion. forventes startes op om ca. 3-4 mdr.
Firmaet eksisterer og har omsætning. Ønsket er at udbygge og blive nr. 1 Scandinavien. Derfor skal produktionen gøres i DK. Jeg giver gladeligt en del af firmaet væk for den rette person der vil være med til at sikre fremdrift.
Derfor ønsker jeg at finde en der brænder for at være med til at starte en produktion op. Du kender evt. til offset tryk eller lignende.. Du har evt. noget grafisk baggrund Du har evt. en masse gode kontakter Du vil investere tid i opstart og sætte dig ind i produktionen, indkøb mv. Du bor i Københavns området Du er villig til at investere 100.000 - 500.000
En investering vil være tjent hjem i løbet af en ganske kort tidshorisont alt efter den strategi vi lægger sammen.
Jeg kan desv. ikke oplyse nærmere detaljer "online" men kunne du være interesseret i et succes fuldt eventyr så send en mail med lidt info omkring dig selv og din baggrund og hvorfor du skal være med i dette projekt. Så kan vi efterfølgende tage et oplysnings møde.