A-living:
Mange vælger nemme og billige standardløsninger, pga. deres økonomi i deres projekt. Nogle gange forekommer det mig virkelig mærkværdigt, ISÆR som webshop, da din indtjening er afhængig af, hvor mange der finder din webshop spændende, interessant og brugervenlig/lækker.
I mine øjne, er det "same old, same old" når det kommer til standard webshops.
Jeg vil gerne give konstruktiv kritik til dig, som du kan bruge senere hen:
1) Du skal have et image og en identitet til jeres website, som kendetegner A-living og som skiller sig ud. Det skal være så folk husker jer og I skal simpelthen være anderledes. Jeres navn er fedt og I skal udstråle de ting, som I siger I er: fx skriver I , " spændende, individuelle, eksklusive .... " , "Smukt, enkelt og funktionelt design".
Det er eksklusive og gode ord - men jeres image er meget langt fra korrekt, med hvad man ser visuelt på jeres site.
2) Du skal have lavet produktfoto af de ting, som I tilbyder. Som er i harmoni med det image I skal have bygget op på jeres website. Det er virkelig eksklusivt og vil være en fantastisk mulighed, for at fuldende jeres kunders oplevelse af jer "som helhed".
3) I skal have lavet lidt smartere menu, da I har et par underkategorier. Dette ville dog være i trit med redesign af jeres website og virksomheds image. Derudover er der en snert af "uoverskuelighed" på sitet.
Det er blot lidt feedback. Jeg kan kun anbefale jer, at benytte et professionelt og kreativt bureau, når I skal have jeres website/webshop op. Det er dyrt, men det er super godt givet ud og meningen er jo, at det skal kunne give jer meget mersalg.
I er altid velkommen til at kontakte : www.nicosialonghi.com
Held og lykke med shoppen. :)