Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

IP telefoni - hvad skal jeg vælge?

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)
Fra København K
Tilmeldt 8. Jan 06
Indlæg ialt: 3643
Fra  Regnskabsskolen ApS Skrevet kl. 09:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi skal have et omstillingsanlæg. Kunder klager over, at vi er svære at få kontakt med, og det skyldes, at vores system er for primitivt, så vi spærrer for hinanden.

Medarbejderne siger IP-telefoni samstemmende.

Men hvad skal jeg vælge. Vi skal have et system til ca. 10 arbejdspladser. Hvor meget ender sådan noget med at koste. Og er der nogen, som har gode/dårlige erfaringer med IP-anlæg, vi vil jo helst have noget rigtig godt uden at skulle betale en herregård.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 11. Aug 06
Indlæg ialt: 743
Fra  Kommunikationspartiet Renegade Leadership Skrevet kl. 09:57

Hej Anette

Jeg har på fornemmelsen, at det ikke kun er mig, der har fået god service og kvalitet hos Maxtel.dk. Ved ikke om prisen er den laveste, men der er kort reaktionstid og genkendelse, når man ringer til dem;-)

God jagt

Mvh. René 

Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 10:50

Har lige været ude i en TDC butik og få et tilbud på sådan et system - dog ikke IP.
Det var med oprettelse af internet, telefon, direktenummere, fax, hardwaren til telefonsystemet mv.. Vi fik prisen på 12 arbejdsstationer og det løb op i ca 35.000-40.000kr men det var inkl.alt vi skulle bruge for at være køreklar.

Fra Vanløse
Tilmeldt 9. Apr 05
Indlæg ialt: 1798
Skrevet kl. 10:58

vi tjekkede også TDC, da vi skulle have nyt system.

Men de er temmelig dyre og valgte at købe det hele hos Http://www.teledi.dk

De er meget fair med prisen og er gode til at finde ud af hvad dit behov er.

Fra Skanderborg
Tilmeldt 21. Apr 07
Indlæg ialt: 198
Fra  5tel ApS Maxtel.dk ApS Skrevet kl. 11:33

Hej Anette.

Jeg har netop set dit indlæg og tænker lidt, at vi da næsten burde ta' en hurtig snak over telefonen. Jeg er meget overbevist om, at vi også kan dække jeres behov, så i bliver glade telefonister igen. :-) Men ring til mig, så skal vi nok se om vi ikke kan finde en god løsning til jer Anette.

Du er velkommen til at ringe til mig, dag, som aften!

Mvh.

Matt Christensen, Maxtel.dk

Mobil: 25 200 700

Tilmeldt 15. Aug 05
Indlæg ialt: 142
Skrevet kl. 16:28

Vi bruger TDC herude med deres IP Scale. Vi er i alt 7 medarbejdere. Det ville være synd at sige at vi er 100% tilfredse med det - og TDC har lavet så mange kluntetheder at det er til at græde af grin over.

Det startede med at de ikke fik det færdigt til tiden, men afbrød vores gamle omstillingsanlæg til tiden... 2 dage uden telefon. 

Så nappede de vores internetforbindelse, "for der var jo pludselig to linjer..."... 2 dage uden internet.

Noget så simpelt at få uret til at virke på telefonen tog 4 måneder.

At alle kan se hinanden på deres web-interface er ikke lykkedes endnu.

At få lov til at parkere et kald for at tage et nyt indgående kald tog 5 måneder.

For at komme ind at se Omstillingen/Opkaldsloggen skal man bruge 8(!) museklik på en hjemmeside med popups

Hvis man viderestiller (hvilket vores sekretær sjovt nok gør en del...) kan modtageren kun se omstillerens nummer i loggen - hvilket gør loggen praktisk ubrugelig.

Der kommer en række underlige periodiske udfald, når vi omstiller og prøver at ringe. 

Kvaliteten i samtalerne, når de lykkes, er der dog intet at udsætte på. Alt i alt ville vi nok have beholdt det gamle anlæg, hvis vi havde vidst det her på forhånd.

Fra Skanderborg
Tilmeldt 21. Apr 07
Fra  5tel ApS Maxtel.dk ApS Skrevet kl. 16:41

Hej hej Magnus.

Det gør mig næsten helt ondt, at i har haft alle de start problemer, men jeg tror med TDC, at du bliver nødt til at se det i lyset af deres størrelse. Og nej, det skal ikke være sådan, men TDC er nu engang så store, at for dem gør det ikke så meget, hvis XX% ikke virker korrekt. De ved jo, at de fleste kunder i sidste ende alligevel bliver hos dem. :-)

Matt 

Fra København K
Tilmeldt 8. Jan 06
Indlæg ialt: 3643
Fra  Regnskabsskolen ApS Skrevet kl. 18:01

Tak for alle de mange svar - og historien fra Magnus, som i hvert fald udelukker en enkelt leverandør. Ud over her i tråden har jeg fået to mails med konkrete tilbud. Jeg har nogle uddybende spørgsmål til Maxtel.dk, som jeg skriver i en PM. 

Mange hilsner
Anette

Fra Skanderborg
Tilmeldt 21. Apr 07
Fra  5tel ApS Maxtel.dk ApS Skrevet kl. 18:17

Hej Anette,

Jeg tror jeg taler for os alle når jeg siger: Det manglede da bare. :-) Hvis ikke vi ku hjælpe hinanden, og dele ud af alle vores erfaringer, gode - såvel som dårlige, ja så ville tingene da være skidt.

Jeg ser frem til din PM'er.

Matt

Fra 6920 Videbæk
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 904
Fra  EDZO Skrevet kl. 09:05

EDZO - Håndlavede accessories til mænd, som butterflies, bælter og hatte.

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)