Hvis det var mig der havde fået taget røven af sådan nogle svindlere, så havde jeg kraftigt overvejet at gøre hende rigtig syg med et gedigent koben fra Toyota..
Blev også helt harm af at se den måde hun snakkede til de kunder på.
Hvordan kan være så kold? Tænk at kunne sove om natten, når man ved at man er skyld i at en familie på 6 er gået på røven.
Jeg håber og ber til at politiet tager det mere anvorligt efter udsendelsen i går. Sådanne mennesker der åbenlyst snyder folk skal bare ikke have virksomhed - basta!
Arbejder med ejendomme i Aalborg gennem Holm Ingemann
Han havde da så evig ret, havde det været ham i en "alm." forretning der havde gjort noget ulovligt ja så var politiet kommet med det samme og taget ham med på stationen. Den ligegyldighed der var at spore i den betjents stemme, håber jeg sandelig forsvinder når der komme nogle rigtige mennesker og ansigter på..
Kan ikke logge ind via mit gamle login så har lavet en ny
Desværre hører jeg til en af de mange der er blevet snydt af Armanski, og er med i en gruppe som forsøger at gøre noget effektivt ved dette massive problem. Desværre ønsker politiet i Horsens ikke, at tage flere anmeldelser om bedrageri og underslæb alvorligt.
Hvis I her i forummet har set udsendelsen i DR Kontant d. 18/9-07 så kender I til det problem familien Fagerberg har. Nemlig intet køkken.
Jeg har kontakt til HAUS i Herning, som vil være med til at hjælpe familien, så de kan få et køkken. Det der skal til er en indsamling af midler fra frivillige. Det drejer sig om ca. kr. 25.000 og det skulle nok kunne lade sig gøre hvis vi er mange nok, der vil give et lille bidrag. Hvis nogle af jer er interesseret i dette, kan jeg kontaktes gennem bilgalleri.dk eller Caravelle.dk og jeg vil foranledige at der bliver oprettet en spærret konto hos HAUS til formålet. Dette skal ikke opfattes som tiggeri, blot menneskelighed. Hvis interesse på de nævnte adresser skriv ARMANSKI og find tråden. peter s