Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

armanski.dk - importmægleren

Side 1 ud af 3 (28 indlæg)
Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 21:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Kontant kører lige en udsendelse om hvordan de (armanski.dk - importmægleren) tager bagdelen på folk for 100.000 vis af kroner.

Vil lige se om denne tråd ikke kan komme lidt højt op på nogle af nøgleordene.

/Jesper

Tilmeldt 31. Mar 06
Indlæg ialt: 273
Skrevet kl. 23:19

Hvor bliver man dog træt af den slags folk der scorer kassen på at røvrende folk 

Tilmeldt 28. Dec 07
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 09:37

Det har været kendt længe at de er nogle fuskere!!

Prøv at søge på amanski på nettet, det er ikke positive verber der kommer frem på side 1.

Handl aldrig med dem. og jeg håber virkelig deres virksomhed er ødelagt, for tænk på de stakkels mennesker.

Kan ikke logge ind via mit gamle login så har lavet en ny
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12319
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 09:45

Hvis det var mig der havde fået taget røven af sådan nogle svindlere, så havde jeg kraftigt overvejet at gøre hende rigtig syg med et gedigent koben fra Toyota..

Dbh Martin

Tilmeldt 28. Dec 07
Skrevet kl. 13:25

Ja ik! Jeg sad sgu' og blev helt sur.

Fuldstændig vanvittige mennesker. Det var da godt hun lige kunne hoste da hun skulle sige at hun var syg....tsk tsk tsk..

Hvis nogen overvejer at hente en bil fra tyskland så gør det selv, det er ikke ret besværligt, vi har gjort det op til flere gange.

Fra Aalborg
Tilmeldt 28. Mar 07
Indlæg ialt: 489
Fra  Holm Ingemann ApS Skrevet kl. 14:55

Blev også helt harm af at se den måde hun snakkede til de kunder på. 

Hvordan kan være så kold? Tænk at kunne sove om natten, når man ved at man er skyld i at en familie på 6 er gået på røven.

Jeg håber og ber til at politiet tager det mere anvorligt efter udsendelsen i går. Sådanne mennesker der åbenlyst snyder folk skal bare ikke have virksomhed - basta! 

Arbejder med ejendomme i Aalborg gennem Holm Ingemann

Tilmeldt 28. Dec 07
Skrevet kl. 19:15

Helt klart.

Han havde da så evig ret, havde det været ham i en "alm." forretning der havde gjort noget ulovligt ja så var politiet kommet med det samme og taget ham med på stationen. Den ligegyldighed der var at spore i den betjents stemme, håber jeg sandelig forsvinder når der komme nogle rigtige mennesker og ansigter på..

Tilmeldt 19. Sep 07
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 20:21

Desværre hører jeg til en af de mange der er blevet snydt af Armanski, og er med i en gruppe som forsøger at gøre noget effektivt ved dette massive problem. Desværre ønsker politiet i Horsens ikke, at tage flere anmeldelser om bedrageri og underslæb alvorligt.

Hvis I her i forummet har set udsendelsen i DR Kontant d. 18/9-07 så kender I til det problem familien Fagerberg har. Nemlig intet køkken.

Jeg har kontakt til HAUS i Herning, som vil være med til at hjælpe familien, så de kan få et køkken. Det der skal til er en indsamling af midler fra frivillige. Det drejer sig om ca. kr. 25.000 og det skulle nok kunne lade sig gøre hvis vi er mange nok, der vil give et lille bidrag. Hvis nogle af jer er interesseret i dette, kan jeg kontaktes gennem bilgalleri.dk eller Caravelle.dk og jeg vil foranledige at der bliver oprettet en spærret konto hos HAUS til formålet. Dette skal ikke opfattes som tiggeri, blot menneskelighed. Hvis interesse på de nævnte adresser skriv ARMANSKI og find tråden. peter s

Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 1577
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 20:36

Da de prøvede at kontakte hende i haven, kunne man se garagen i baggrunden.. med 2 biler i..

Forkasteligt at de selv har 2 biler at køre i, mens kunderne har ingen..

Det er ufatteligt at de har kunnet gøre det så længe

Tilmeldt 28. Dec 07
Skrevet kl. 08:32

De to biler var med tyskeplader. Så skal der være dobbelt statsborger skab før det er lovligt.

Side 1 ud af 3 (28 indlæg)