Det er jo helt vanvittige priser du har fået fra din leverandør . Du vil kunne få en dansk speditør til at hente pakken hjem lagt billigere. Prøv at kontakt f.eks. Geodis Wilsons eller link logistics i Denmark de vi, begge kunne få din pakke hjem via UPS., TNT eller Fedex. Bed om at få en" all in" pris på forsendelsen. Mvh Ravn |
magic22:Ifølge min erfaring tager EMS ca. 30-40 dage om leveringen, mens UPS klarer opgaven på 3-5 dage. Har brugt begge dele meget, alt efter hvor hurtig jeg har haft brug for varen.
Det lyder nærmere som China & Hong Kong Post Airmail. De er nemlig som oftest 30-40 dage om at ankomme, da de bliver sendt med skibsfragt.
EMS pakker kommer med luftfragt og er typisk 7-12 dage om at ankomme.
I næste klasse kommer FedEx så og de hurtigste er UPS og DHL.
Jeg bruger primært DHL og fra når pakken ankommer til DHL i Østen til den lander i København, der går 2 døgn. 1 døgn fra Østen til Leipzig (hvor DHL's europæiske HUB er) og så er den i København næste morgen.
Det er som regel fra fabrikken til DHL, at der går længst tid i de handler, jeg har lavet. Selv når de siger, at pakken er sendt (typisk videre til en mellemmand på vejen til DHL).