Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til dilemma

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Munklinde, Ikast
Tilmeldt 6. Aug 07
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 18:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er bare helt OK.

Jeg har nogle møder i løbet af dagen, så hvis jeg ikke lige svarer, må du lige lægge en besked, så skal jeg nok ringe dig op.

/skou

Tilmeldt 21. Nov 06
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 06:04

Kære Bjarne

Nogen folk fræser Verden Rundt- og nogen bliver hjemme.

Man behøves ikke at være type S menneske (folk med højt spændings niveau i livet), for at have det godt. Eller tjene penge. Et weekend-job på et plejehjem giver sikkert mere- og du kan læse i mens.

Vi kan jo ikke alle sammen rejse Jorden rundt i en en bette båd- og leve på at den forliser (som Jan og "Kraka") .

Jeg synes, jeg kan læse ud af dit indlæg, at det mere er lønnen end oplevelsetrang, der trækker?

MVH

xtiny 

Fra København
Tilmeldt 8. Mar 06
Indlæg ialt: 170
Skrevet kl. 12:57

Tine:

Kære Bjarne

Nogen folk fræser Verden Rundt- og nogen bliver hjemme.

Man behøves ikke at være type S menneske (folk med højt spændings niveau i livet), for at have det godt. Eller tjene penge. Et weekend-job på et plejehjem giver sikkert mere- og du kan læse i mens.

Vi kan jo ikke alle sammen rejse Jorden rundt i en en bette båd- og leve på at den forliser (som Jan og "Kraka") .

Jeg synes, jeg kan læse ud af dit indlæg, at det mere er lønnen end oplevelsetrang, der trækker?

MVH

xtiny 

Bjarne?

Anywho, nu er jeg selv meget spændingssøgende vil jeg vove at påstå. Jeg er i hvert fald ikke tryghedsnarkoman, det er helt sikkert. Men om det er pengene eller oplevelsen som trækker ved jeg faktisk ikke. Nok mest pengene faktisk.. men det har nok også noget at gøre med at jeg ikke præcis ved hvad det er jeg går ind til hvis det er!

Fra Silkeborg
Tilmeldt 11. Aug 06
Indlæg ialt: 743
Fra  Kommunikationspartiet Renegade Leadership Skrevet kl. 13:33

Du har en god kammerat, og I lyder til at have fundet en særdeles spændende måde at udforske verden på. En rejse af den kaliber du beskriver, vil give dig uendeligt mange oplevelser og lige så mange stille stunder, hvor du kan overveje, juble, tænke, savne og kede dig... FEDT!.

Det er herligt at finde ud af, at også det at rejse bliver hverdag - selv livet på den franske riviera kræver indhold og personligt drive for at være spændende og tilfredsstillende. Det er nemlig ikke den danske regnvejrssommer, der bestemmer om man er i godt humør.

Sideløbende med at du oplever og erfarer alt dette på din egen krop, så vil dit sind lige så stille fortælle dig, om det er CBS, Kokkeskolen, Etnografi på uni, eller noget helt andet der skal nyde godt af dig - når du er helt klar, og tvivlen ikke længere nager.

Du skal ikke være i tvivl, for selvfølgelig skal du tage afsted. Dine projekter bliver samtidig meget skarpere af alle de nye impulser og fristelser, så frygt ikke at nogen kommer dine idéer i forkøbet - nærmere at du selv skrotter dem over et koralrev til fordel for noget meget bedre.

Mvh. René 

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)