Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Det måtte jo komme

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Ringe
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 165
Skrevet kl. 19:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har langt om længe taget mig sammen til at lægge min virksomheds Web online.

Som du kan se og som jeg har skrevet her http://www.amino.dk/forums/t/21433.aspx er jeg ikke nogen ørn til Design.

Men jeg vil da gerne have lidt ris og evt. flere forslag til hvordan jeg kan forbedre det.

Alternativt kunne du jo komme med et tilbud på at redesigne løsningen, jeg ønsker dog at beholde de 6 teaser bokse på forsiden og du kan heller ikke lige få lov til at ændre mit logo.

Og til sidst - siden er på http://www.comito.dk/

 

 

Keld Jakobsen Comito.dk Fra Kompleks Ide Til Intelligent Løsning

Fra København
Tilmeldt 25. Aug 07
Indlæg ialt: 65
Skrevet kl. 23:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Umiddelbart synes jeg din side fungerer ok, men billederne ude i højre side er jeg ikke meget for.

 Ideen med billeder der symboliserer netværk, kontakt o.lign. er fin nok, men kvaliteten i billerne synes jeg er dårlig. Synes der er alt for stor forskel i de enkelte billers farver o.lign. Ligner lidt for meget tilfældige billeder fra googles billedsøger.

Resten af siden fungerer ok synes jeg, også selvom det ikke er top proffessionelt.

 

/sirem

Endnu ikke iværksætter. Læser HA Almen på CBS, indtil ideen og modet kommer. Men så bliver jeg også selvstændig.

Tilmeldt 12. Sep 07
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 23:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil råde dig til at gøre noget ved farverne. Det går meget godt med baggrunden, top banneren, og menu'en. Faktisk rigtig godt.
Men når vi når til de seks info-kasser bliver det for meget. Du burde holde dig til to eller tre Main Colors. Jeg ved du gerne vil prøve at 'symbolisere' forskelligheden gennem farver, men det ender bare med at blive forvirrende og uprofessionelt.
Prøv istedet at variere hver anden kasse mellem dine to eller tre Main Colors.

Derudover er jeg enig med sirem, i at billederne til højre er totalt intetsigende, og burde skrottes. Find hellere nogle flotte iconer eller illustrationer til at tage deres plads. http://www.istockphoto.com er et rigtig godt sted for den slags.

Til sidst vil jeg slutte med den observation, at du virker lidt for usikker i det her. Det er ikke en kritik, for det er sku en æresag, men der er bare ikke så meget plads til det på internettet. Der er så mange virksomhedder at vælge imellem på internettet, at udsagt som " Jeg er en grøn iværksætter...", og "...min virksomhed er helt nyopstartet er det jo småt med referencer..." vil få folk til at klikke på det lille X i hjørnet.
Jeg siger ikke du skal lyve om dig selv, men internettet er steder hvor du kan 'fake it 'till you make it'.

Fra Ringe
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 165
Skrevet kl. 09:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Så har jeg lavet lidt om i henhold til kritikken

Farverne er skåret ned til de 3 der er i mit logo.

Der er fundet et par billeder til og de er måske lagt lidt mere logisk på. Man kan forøvrigt hente gratis billeder på http://www.sxc.hu/

Mht. teksten og det med fake it till you make it er det vel et standpunkt at man er ærlig, det er ihvertilfælde det jeg gerne vil basere min virksomhed på. Og som jeg kan se det så virker det også.

 Men ellers mange tak.

Keld Jakobsen Comito.dk Fra Kompleks Ide Til Intelligent Løsning

Tilmeldt 12. Sep 07
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 11:17
Hvor mange stjerner giver du? :

 Det ser allerede MEGET bedere ud.

Held og lykke fremover. 

Fra København
Tilmeldt 25. Aug 07
Indlæg ialt: 65
Skrevet kl. 19:28
Hvor mange stjerner giver du? :

 Jeg synes også der er sket fremskridt. Men er stadig ikke meget for billederne. Synes måske de skulle droppes helt

 

    1) Det er som om at din hjemmeside burde slutte ved den lodrettte streg inden billederne da linksne i menuen ovenover også slutter der. Det virker             som om at billederne er en ekstra kollonne der er skudt ind

    2) Jeg synes stadig ikke at kvaliteten relevansen i billederne er prangende

 Alt i alt er der dog sket fremskrit på siden med de færre farver fx.

/sirem 

Endnu ikke iværksætter. Læser HA Almen på CBS, indtil ideen og modet kommer. Men så bliver jeg også selvstændig.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)