Jeg er nyopstartet(juli 07) iværksætter der er ved at sammensætte mit "produktkatalog".
Da jeg selv ikke er særlig skrap til ret mange ting :-) har jeg valgt at finde nogle partnere som jeg kan benytte mig af i dagligdagen.
To af de punkter hvor jeg ikke er særlig sej er SEO samt udarbejdelse af grafisk design og jeg søger derfor en eller flere partnere der har spidskompetencer indenfor disse områder.
Kunne du derfor tænke dig at få udbredt kendskabet til dit/dine produkter gennem min virksomhed så smid en PM.
Har du andre produkter på lager er du også meget velkommen til at kontakte mig.
Med venlig hilsen Keld Jakobsen Comito.dk
Keld Jakobsen Comito.dk Fra Kompleks Ide Til Intelligent Løsning
Vi, Anette Christiansen og Ann Bergsman, har netop skrabt enforventningsfuld virksomhed i jorden og taget tilløb i et stykke tid. Og nu har vi endelig rendt panderne frugtbart sammen og med et bragskabt vores eget firma; en kompetent grafisk tegnestue, som vibeskedent har valgt at kalde Zuccez.Zuccez, fordi, det er jo det, det handler om!
Vi vil skabe succes forvore kunder og for os selv –og for os, handler succes om at have detsjovt og elske at gå på arbejde. Det kan gå i opfyldelse, hvis vi fåros en meget bred kundekreds, så vi hele tiden udfordres af nye emner,brancher og produkter.