Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ja tak til problemer...

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 09:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Fru Hartmann:

At du vælger at gøre udfordringer til problemer, ser jeg som noget ekstremt negativt.

Udfordringer - opgaver - det er positivt. Og nej tak - vi har ikke brug for (endu) en popsmart "problemknuser" til en mindre formue.

Sikke positiv de er Fru Hartmann, og jeg som troede de altid bare kritiserede og var negativ Skype-BigSmile

Tilmeldt 19. Oct 08
Indlæg ialt: 1822
Skrevet kl. 09:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

John Harmsen (Salgstræner.dk):

Forleden stor jeg i en butik, der forhandler Apple-produkter. Kunden før mig spurgte om de havde en hvid iPad 32GB med 3G på lager. Sælgeren undersøgte det og svarede: "Jeg har kun én, men den er reserveret til en anden kunde". Og så gjorde sælgeren ikke mere ved det problem, og kunden gik med sine kr. 4.000 i lommen.

Kan du se problemet...?

Jeg var der for at se på, hvordan den pågældende by servicerer sine kunder.
Gågaden i byen "bløder", ganske som det er tilfældet i mange andre handels-byer, fordi Storcentret trækker mange kunder til, og væk fra Bymidten.

Godt indlæg. Ja, jeg kan sagtens se problemet og er desværre ofte udsat for det i vores egen, lille handelsby. Får regelmæssigt svar som:

- Nej, det har vi ikke...
- det produkt har jeg aldrig hørt om
- vi sælger ikke den vare mere
- vi får først varer igen om 14 dage
- osv- 

Og så må jeg indrømme at tålmodigheden er kort og jeg kaster mig over nettet i stedet for at køre til næste by - eller næste igen. 
Ærgerligt! 

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)