Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad siger kunderne?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Askeby
Tilmeldt 29. Mar 09
Indlæg ialt: 492
Fra  Pronto Callcenter Skrevet kl. 09:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Her må jo prales, så jeg vil gerne høre jer prale lidt.

De fleste af os har jo nok nogle tilbagemeldinger eller udtalelser fra vores kunder som vi blev lidt varme om hjertet over.

Så lad os høre de tre bedste kundeudtalelser fra dine kunder!

Jeg lægger ubeskedent ud:

I gør min forretning større end den er.

Set over tid er jeg sikker på, at min aftale med Pronto vil kunne ses på bundlinien.

De er guld værd i vores dagligdag. Vi får en masse nye kunder da vores telefon altid svarer med en levende person i den anden ende af røret.

Og hvordan bruger I disse udtalelser, bare på hjemmesiden, på trykt materiale, noget andet eller slet ikke?

Telefonpasning her.

Ingen binding, intet abonnement, 14 dages gratis og uforpligtende prøveperiode

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 09:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mette

Med et call center, ville det så ikke være oplagt for dig hvis du fik et par kundereferencer der var indtalt som lydfil?? Wink

Hilsen Morten

Fra Askeby
Tilmeldt 29. Mar 09
Indlæg ialt: 492
Fra  Pronto Callcenter Skrevet kl. 10:03
Hvor mange stjerner giver du? :

WideEyes.dk & AAimport.dk:

Hej Mette

Med et call center, ville det så ikke være oplagt for dig hvis du fik et par kundereferencer der var indtalt som lydfil?? Wink

Hilsen Morten

Joh... det kunne da faktisk godt være at du har fat i noget der..... det skal der da lige arbejdes videre på, det kunne godt være vi kunne lave noget der var lidt sjovt der

Telefonpasning her.

Ingen binding, intet abonnement, 14 dages gratis og uforpligtende prøveperiode

Tilmeldt 7. May 12
Indlæg ialt: 375
Skrevet kl. 10:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er jo også det omdiskuterede Trustpilot... Hvad med at vise sådan en widget på hjemmesiden? 

og flotte udtalelser - Kan især godt li' den første! :) 

vh. Daniel Poulsen

DPCreations | 

Fra Askeby
Tilmeldt 29. Mar 09
Indlæg ialt: 492
Fra  Pronto Callcenter Skrevet kl. 10:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi er på Trustpilot, men man skal jo bruge sine penge med omhu, og jeg har ikke lige vurderet at det var der vi skulle satse, så vi nøjes med at kunne vurderes og kigges efter i sømmene på TP indtil videre :-)

Men hvad med jer, har I ikke nogle gode udtalelser fra jeres kunder?

Telefonpasning her.

Ingen binding, intet abonnement, 14 dages gratis og uforpligtende prøveperiode

Fra Stenløse
Tilmeldt 8. Apr 06
Indlæg ialt: 1584
Fra  NordicCall.dk Skrevet kl. 15:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Umiddelbart bruger vi ikke kundeudtalelser og når vi skal bruge en leverandør så er det ikke kundeudtalelserne der får os til at handle.

Man ser ofte en hjemmeside kundeudtalelser uden kontaktperson/firma, og derved kalder dem anonyme kundeudtalelser hvilket jeg ikke mener har nogen værdi i min verden.

Hvis der er kontaktperson/firma på så vil jeg alligevel ikke bruge dem, så vil jeg hellere google virksomheden, for det er jo altid nemt at gøre en eller 10 kunder tilfredse eller få en ven/bekendt med et godt firma i ryggen til at skrive en anbefaling.

Uden at nogen skal mistænkeliggøres, så er det blot for at sige at jeg tror mange som mig ikke bruger disse anbefalinger, det er lidt som med trustpilot, nogen bruger det medie inden de handler andre bruger det ikke.

Fra Stenløse
Tilmeldt 8. Apr 06
Indlæg ialt: 1584
Fra  NordicCall.dk Skrevet kl. 15:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Mette Monty Koor:

Men hvad med jer, har I ikke nogle gode udtalelser fra jeres kunder?

Ikke nogen jeg lige kan ref. direkte da vi ikke bruger dem :)  Men vi bliver som jer tit brugt til at en virksomhed ønsker at fremstå større, det er der masser af kunder der bevist bruger os til.
Fra Askeby
Tilmeldt 29. Mar 09
Indlæg ialt: 492
Fra  Pronto Callcenter Skrevet kl. 15:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er sjovt, det er ikke første gang jeg hører det, og det er da klart at alle enhver kan jo skrive "vores kunder siger" og så bare lire en masse af, jeg er nok bare så godtroende at det tror jeg ikke ret mange gør.

Men jeg googler også altid, det ene udelukker jo ikke det andet :-)

For mig er de nu gode. Der skal jo fokuseres på hvilken værdi vi skaber for vores kunder og ingen er vel bedre til at udtrykke den end kunderne selv tænker jeg?

Men det kan da godt være at vores referencer mest har den værdi at vi bliver glade for dem og klapper i vores små hænder over dem, men det er nu heller ikke helt af vejen :-)

Telefonpasning her.

Ingen binding, intet abonnement, 14 dages gratis og uforpligtende prøveperiode

Fra Askeby
Tilmeldt 29. Mar 09
Indlæg ialt: 492
Fra  Pronto Callcenter Skrevet kl. 15:16
Hvor mange stjerner giver du? :

bacardil:

Mette Monty Koor:

Men hvad med jer, har I ikke nogle gode udtalelser fra jeres kunder?

Ikke nogen jeg lige kan ref. direkte da vi ikke bruger dem :)  Men vi bliver som jer tit brugt til at en virksomhed ønsker at fremstå større, det er der masser af kunder der bevist bruger os til.

Ja, det er det samme her, vi er jo også kolleger. Men det er vel heller ikke den værste værdi at give sine kunder, man kan jo håbe på at de bliver større med tiden ;-)

Telefonpasning her.

Ingen binding, intet abonnement, 14 dages gratis og uforpligtende prøveperiode

Fra Stenløse
Tilmeldt 8. Apr 06
Indlæg ialt: 1584
Fra  NordicCall.dk Skrevet kl. 15:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Mette Monty Koor:

Det er sjovt, det er ikke første gang jeg hører det, og det er da klart at alle enhver kan jo skrive "vores kunder siger" og så bare lire en masse af, jeg er nok bare så godtroende at det tror jeg ikke ret mange gør.

Men jeg googler også altid, det ene udelukker jo ikke det andet :-)

For mig er de nu gode. Der skal jo fokuseres på hvilken værdi vi skaber for vores kunder og ingen er vel bedre til at udtrykke den end kunderne selv tænker jeg?

Men det kan da godt være at vores referencer mest har den værdi at vi bliver glade for dem og klapper i vores små hænder over dem, men det er nu heller ikke helt af vejen :-)



Jeg siger nu heller ikke at alle gør det, men der er jeg nok bare mere skeptisk og nej, det ene udelukker ikke det andet, men jeg tror ikke at det har en kæmpe værdi salgsmæssigt, men jeg tvivler ikke på at nogen vil bruge det hvis i tager det med i markedsføringen, men tror ligeså mange vil undlade at bruge det.
En udtagelse eller ros er jo aldrig dårlig om man vil udnytte den kommercielt eller ej, det betyder jo at man kan se, at man har gjort noget rigtig for denne kunde og forhåbentlig en masse andre og derved har den da en kæmpe intern værdi.
Side 1 ud af 2 (11 indlæg)