Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til dropshipping ligesom miinto

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Nyborg
Tilmeldt 19. Oct 13
Indlæg ialt: 121
Fra  Firmakal Skrevet kl. 20:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kunne først og fremmest godt tænke mig, at vide hvordan miinto.dk kan tilbyde gratis fragt når der eks. forekommer følgende. 


 //En kunde køber 5 forskellige varer fra 5 forskellige butikker og dermed sendes varerne fra 5 forskellige steder. Det vil så sige, at der skal betales 5 gange forsendelse, og det kommer jo til at blive en høj pris i forhold til deres fortjeneste//..

Jeg har nemlig tænkt mig at kører samme model som miinto, hvor alle varerne er baseret på dropshipping. For det er miintoo.dk i bund og grund.

Mvh. 
Omar  

Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 21:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er vel butikkerne der betalte for fragten.

Miinto.dk kan sammenlignes med helt alm. affiliate. De samler en masse shops og når man handler i dem, så får miinto en provision af salget og resten går til butikken, som man har købt hos.

Mvh

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 2. Aug 11
Indlæg ialt: 147
Skrevet kl. 21:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Omardk

Jeg er også rigtigt interesseret i at vide dette dette.
Har du set indslaget på Amino TV?
http://www.amino.dk/tv/search/miinto
Nu virker deres tv bare ikke lige nu.

Det virker som at de på det tidspunkt tog en lille smule for fragt,
Den fragt blev så delt udover de 5 butikker, også er det butikkerne som skal ligge resten af fragt prisen, hvis de vil have salget.

Men de må have ændret det siden, og vil også gerne vide hvordan de gør i dag.
og i så fald hvad butikkerne må betale for en fragt.

Fra Nyborg
Tilmeldt 19. Oct 13
Indlæg ialt: 121
Fra  Firmakal Skrevet kl. 21:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nicky. 

Jeg har set videoen :-).

Men de må gøre et eller andet smart. Jeg skrev til Mike fra Miintoo.dk, og det eneste svar jeg fik var følgende " Hehe.. Godt spørgsmål"

Ud fra det svar, kan jeg næsten regne ud, at han brænder inde med en smart fidus til problemet!
 

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 2. Aug 11
Indlæg ialt: 147
Skrevet kl. 22:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Omardk

Haha, hvor sjovt. han virker som en nice fyr, men han må sikkert ikke fortælle det.

Jeg vil tro at det er pga deres forsendelse volume at de kan presse prisen så meget hos GLS og post danmark så det går hen og bliver en interessant fragt pris for dem.

Der må da være en del her inde som benytter Miinto som ved noget om dette? :)

Fra Nyborg
Tilmeldt 19. Oct 13
Indlæg ialt: 121
Fra  Firmakal Skrevet kl. 15:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, jeg tror også han er en fin fyr! :).. 

Men du har nok fat i noget..

Kan gad godt, at vide, om det ville betale sig og starte sit eget postfirma, som kun bliver benyttet af ens egen virksomhed. På den måde ville fragtomkostninger kunne gå til sig selv, og måske med et lille overskud
Men selvfølgelig kræver det højst sandsynligt store midler, at starte et postfirma. 

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 2. Aug 11
Indlæg ialt: 147
Skrevet kl. 20:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, men du skal også lige være opmærksom på at de tager fragt for postdanmark,
det er kun GLS som de sender gratis med.
"Hos miinto leverer vi gratis til nærmeste GLS pakkeshop eller til din arbejdsplads. Du har også muligheden for at få sendt din pakke med PostDanmark. Vælger du at få leveret med PostDanmark er prisen 49 kroner, hvis du handler fra en butik - Hvis du handler fra to eller flere butikker er prisen fast 69 kroner uanset antal af butikker."

Men som jeg så Thomas skrev til dig at han kan tilbyde dig GLS for 39 kr.
Så har miinto nok en pris på 20 kr pr forsendelse med GLS.

Arrgh lige frem at starte et postfirma er nok lige i overkanten.

Fra Nyborg
Tilmeldt 19. Oct 13
Indlæg ialt: 121
Fra  Firmakal Skrevet kl. 05:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Lyder godt nok intersaant! Nu er det nemmere, at forstå :-) 

Fra Horsens
Tilmeldt 1. Sep 09
Indlæg ialt: 200
Skrevet kl. 08:47
Hvor mange stjerner giver du? :

--

Brænder for business! Altid klar på en Skype snak. "learner882"
Smykker til mænd  

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 2. Aug 11
Indlæg ialt: 147
Skrevet kl. 09:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikkel

Tak for svar.

Ret fed webshop du har (: Så også at du er en af butikkerne på miinto.

Hvordan kan du få en ordre til at løbe rundt når en person køber en af dine vare på miinto til fx 79 kr, og de vælger GLS.
Så ud af de 79 kr skal du jo betale miinto's cut og fragten. Så der tilsidst ikke meget tilbage.
Og i sær hvis nu en person køber 7 vare i andre butikker og køber igen den vare til 79 kr hos dig men vælger postdanmark,
Så får du vel kun (69 kr delt i 8 butikker) 8,5 kr i fragt tilskud. så det jo lige før denne ordre sætter dig i minus efter miintos cut og fragten.

Mikkel Andersen:
Jeg syntes dog, at det er overpris man bliver tvunget til at give, selvom de siger, at de bare sender prisen videre fra GLS.

Kan du uddybe dette? er ikke helt med ? :)

Nårh for pokker, ja kunne forstille mig at de kunne forhandle sådan en fantastisk fragt pris fx med gls så snyde et par kroner af uden det virker betænksomt hos butikkerne.

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)