Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nogen der har erfaring med miinto.dk konceptet?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 2. Aug 11
Indlæg ialt: 147
Skrevet kl. 13:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle amino'er.

Jeg har siddet og tænkt over miinto's koncept og prøver at finde ud af hvordan det fungere for at se om det var noget jeg selv kunne indarbejde i mine planer men der er nogen ting som jeg ikke helt kan regne ud og tænkte at i sikkert har svarene på nogen af mine spørgsmål.
Så hvis der er nogen som har tid til noget sparring inden for området ville det være top lækkert.

Hvad gør de hvis butikkens avance er så lav at det slet ikke kan betale sig for butikken at sælge varen pga fragten?
jeg tænker fx. at en slutbruger køber et par bukser fra en butik på miinto, men merkøber lige en hue til 20 kr også. Så kan jeg ikke regne ud hvorfor butikker med huen ville bruge tid på at melde sig på banen for at lave dette salg.
Og Hvad gør miinto så? ringer til kunden og siger de ikke kunne skaffe den vare alligevel?

Kan dette koncept betale sig inden for andre vare grupper hvor avancen kun er 100% eller kommer det til at blive ædt op af fragt når man ender ud i at skulle sende fra flere butikker på en ordre?

På forhånd tak.

Mvh Nicky

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 2. Aug 11
Skrevet kl. 15:47

Jeg vil også rigtig gerne høre om nogen af jer ved hvad fordelene og ulemperne er ved at benytte denne metode?
Også gerne om i kender nogen andre virksomheder som benytter den.

På forhånd tak.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 2. Aug 11
Skrevet kl. 14:43

Er der slet ikke nogen som har nogen erfaringer de kan dele? (:

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)