Hej FCM
Af at være en side der hedder "veryhot.dk" er den ret kold,stiv, blå og grå med firkanter... Lidt kedelig faktisk.. 
En anden ting der umiddelbart generer mig lidt, er dit topbanner. Navn/logo/slogan er tonet meget ned, og der gives meget plads til en reklame (der lige nu er en reklame for, tja.. det står der ikke.) Jeg prøvede at trykke på banneret, men siden vises ikke (i Ildræven)
Jeg kan se at man kommer ind på http://veryhot.hit-logo-ringetone.com/0-000/dk_da/hjem/index-geo.html. Er det en underside til veryhot.dk?
En reklame fra google i venstre side, synes at man skal besøge hotpeople.dk... Er det ikke en konkurrerende side? Det er da lidt fjollet..
Er jeg i øvrigt den eneste der synes at alle de forpu... annoncer fra google er ved at tage lidt overhånd på www? De er ret æstetisk udfordrede, for nu at sige det pænt, og gør hvad de kan for at få brugeren til at navigere væk fra den side man lige er kommet ind på. Nå, det er en anden snak en anden dag/tråd.
Jeg beklager at der ikke er så meget ros fra min side, men jeg synes sq at den er lidt kedelig og firkantet. Håber du trods dette kan bruge kritikken.