Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Robot

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Kolding
Tilmeldt 1. Feb 10
Indlæg ialt: 57
Skrevet kl. 08:51
Hvor mange stjerner giver du? :

hej

Jeg overvejer i mit firma provipal ApS at anskaffe mig nogle robotter til at sortere paller.. Men da jeg er ret rookie på det område håber jeg der er nogen der kan byde ind med nogle erfaringer som de selv har oplevet...

Har kontakt til nogle brugte robotter fra de baltiske lande. Det firma som jeg har kontakt til, har jeg stor tillid til, så er ikke bange for de prøver at snyde mig... men er bekrymret for hvis robotten går i stykker. Så skal have kontakt med et firma som kan yde service her i DK...

Mit forma er en mindre virksomhed, så det er ikke million investering vi snakker om ....

håber der er nogen som har lidt erfaringer de kan bidrage med...

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 23:09
Hvor mange stjerner giver du? :

  Du bør finde en leverandør i DK.
Du kan sagtens spare penge ved at købe dine robotter i udlandet. Men du har brug for noget rådgivning omkring løsningen - og den tror jeg simpelthen ikke på at du kan få herinde. Uanset hvordan du vender og drejer det, så er det ikke et billigt projekt du er ved at kast dig ud i. Så det er også vigtigt at du får kompetent rådgivning omkring dette.

Det er heller ikke bare et spørgsmål om at anskaffe robotterne. Som udgangspunkt kan de ingenting. Der skal laves et setup som fungerer og det hele skal konfigureres og programmeres. Ellers er dine robotter ingenting værd, da de ikke kan aflaste dig, men tager endnu mere af din tid.

Mit bedste bud til dig vil være Bila / Palomat. Det er en af vores kunder i MediaMouse og jeg ved derfor at de netop beskæftiger sig med robotter og navnlig har forskellige robotløsninger til håndtering af bl.a. paller.

/Jesper

Fra Kolding
Tilmeldt 1. Feb 10
Indlæg ialt: 57
Skrevet kl. 13:06
Hvor mange stjerner giver du? :

tak for input.. jeg har ringet til firmaet.. så de er ved at finde ud af om de har noget som passer til mine behov...

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)