Hej er ny herinde.. for det første er jeg super glad for endelig at have fundet et sted man kan se folk snakker seriøs om MLM for der flere steder der ikke bliver det jo. Har læst lidt indlæg herinde og ja arbejder jo selv for et herbalife og er stolt af ,, det har læst der nogle der siger herbalife gemmer sig... men nej det kun få forhandlere der ikke gør som de bør gøre jo ... det skal jo ikke ramme alle jo... Men som der bliver snakket om er mlm.. nu ret stor og er fremtiden frem .når bil gates og donal trumf siger det også er der noget om det .. nu herbalife jo også selv meget fremme eks har i tv http://www.cnbc.com/id/15840232?video=502140096og se bare l.a.galaxy amerikansk fodbold det hold david becham er kommet på og lyngby .. de har herbalife på maven .og der folk der har fået gode resultater på l.a.galaxy.. Så jo mlm er på vej frem og ved der kommer flere firmager inden for mlm de næste par år . men glæder mig til at læse en masse godt herinde hilsen jb.magic men ja søger jo også selv folk Forestil dig at have din egen internationale virksomhed, med alle fordelene ved at være selvstændig,men hvor alle ulemper og risici, som normalt er forbundet ved selvstændig virksomhed, er sorteret fra. Hvor du for frihed til at fokusere på det, du er bedst til – nemlig at tænke, planlægge, lægge strategier, løse problemer og gensidig positivt dialog med andre mennesker. Dette giver dig meget mere fritid og mange flere penge end noget andet. Hvis du er en af dem, som går med drømmen om at opbygge din egen forretning og derved blive din egen chef, så har moremoney med et færdigt forretningskoncept lagt grundstenene til at give dig en succesfuld fremtid. Hvis du synes, dette lyder interessant, opfordrer moremoney dig på det kraftigste til at læse denne hjemmeside, og du vil komme til at opdage måder at være produktiv på. |
Talentløs indlæg - ja undskyld mig....!
MVH
Lazer