Det ser så godt ud og der var jo også lige den event på messen. Men som nystartet har jeg ikke de store midler og selv om det sikkert er pengene værd, så løber sådan en tur til Kbh op i langt over 2000 kroner for mig - og jeg har brugt det hele på markedsføring. Kunne i finde på at lave et lignende arrangement i Århus eller Ålborg en gang - for jeg vil så gerne opleve jer :-)
Plz plz plz bebe - med sukker på og store bambi-øjne-blink...
Mette
(PS. Hvis det kan holdes i Skagen sørger jeg for gratis overnatning til jer og en hal til formålet, men det er jo nok desværre ikke realistisk)
Ja det ville være super hvis der skete lidt flere events for os her ovre i Jylland. Desværre sker de fleste store ting som iværk næsten altid i København.
Men hvis du vil høre Thorborg, så mener jeg at han optræder et eller andet sted i Jylland til oktober eller noget i den stil, det kan være nogen kan oplyse mere om det.
ja, det ville da være rart at ting kom til jylland... eller måske broen ikke behøvede betaling af jyder... :-)
så må vi jo bare komme i gang med at arrangere ting.. for jeg er sikker på, at hvis tilslutningen var stor nok, så skulle de høje herrer fra djævla øen også nok komme...
Arrangementer, foredragsholder, osv. kommer jo ikke af sig selv - nogle skal jo arrangere og administrere det hele. Derfor er det blot at komme i gang, finde nogle lokaler og booke folk. Jeg tror bestemt der er et marked for iværksætter-events i Jylland - så helt galt kan det aldrig gå.
Hvorfor ikke, det kunne da være utrolig spændende og en anderledes oplevelse at holde en iværksætter weekend i Skagen, arrangere busser fra et par forskellige steder, osv, alt kan lade sig gøre ! Og der er jo kanon i Skagen, jeg plejer at være der et par gange om året.
Vi kan da sikkert også få Martin til f.eks., Århus, hvis vi samler mennesker nok sammen, det drejer sig jo om at sige: LAD os arrangere et eller andet i f.eks., Århus, kaste det ud i Amino og få ideer, tråde, den røde tråd, og stykke tingene sammen, det kan jo være at dette kunne blive et tilbagevendende netværksmøde med stor succes som vokser og vokser. Ikke alt sker i København, det er altså op til os Jyder ect at bygge nogle ting op sammen og selv.
hmm... Århus ... eller snarere Herning er vel mere centralt end Aalborg :-) ...
Herning Messecenter kunne jo sagtens stå model til en iværk 08 :-) !.... hvilke tråde skal man trække i for det ?
Eller måske skal vi starte i det små og få lavet forskellige amino netværk, som jeg ved flere allerede er i gang med... Når så de små netværk kører stabilt, så laver vi en "Amino Jylland" event, hvor alle netværk bliver inviteret... det kunne da blive stort... Når så Amino Jylland kører et par gange i året, så inviterer vi også alt andet iværksætter netværk ud over det... og pludselig om et par år, så er iværk messen i Herning Messecenter....
Måske vi allerede nu skal lave bannere - "Vi stemmer for Iværk 09 i Herning Messecenter!" :-)
Hvorfor ikke, det kunne da være utrolig spændende og en anderledes oplevelse at holde en iværksætter weekend i Skagen, arrangere busser fra et par forskellige steder, osv, alt kan lade sig gøre ! Og der er jo kanon i Skagen, jeg plejer at være der et par gange om året.
Hel enig, men hvorfor er der aldrig nogen der foreslår busser fra Skagen, når noget foregår i Ålborg? Det er altid "os" der må tage folk i hånden - som om ingen vil komme til Skagen med mindre man sætter dem på en bus, fylder mad i skrutten på dem og sørger for 4 stjernet luksus overnatning. Det er faktisk det mest trælse ved at bo heroppe - og så udbuddet af caféer, som for en tidligere stenbrostøs er mildt sagt mangelfuldt. :)
Jeg har arrangeret et par konferenceer her i Skagen og det er virkelig sådan at ingen vil komme herop hvis man ikke sørger for at transportere dem i busser fra Frederikshavn, selvom det er langt hurtigere at tage toget. Og selv da brokker folk sig...
Nå det var lige en frustration ud gennem sidebenet - ikke møntet på nogen af jer naturligvis :)