Så lad os da sætte en dato for ÅRHUS om f.eks., 1 1/2 måneds tid, og lade Amino folkene komme frem, dem der vil være med, sætte en deadline med tilmelding den 15 oktober, så ved vi også om Martin overhovedet gider at komme, fordi der ikke er folk nok.
KOM SÅ FREM iværksættere, hvis i er interesseret i et stormøde, netværkstræf i ÅRHUS - !
hm.. er der ikke noget Amino Århus netværk allerede, som måske lige burde komme indover med hvordan og hvorledes... der må jo allerede være et par "medlemmer" som gerne vil være med til at arrangere... ?!
Tjaaa er ret overbevist om at herning godt kan blive stedet at starte.. og kender også lokaler der giver mulighed for at vi kan komme igang hvis det er ..
Men jeg har ikke overskud til at stå med det hele selv, så skal have nogle folk til at bakke op, så alle de eksterne ting bliver lavet..
Jeg vil lige minde Jer om at Martin Thorborg holder foredrag i Sønderborg d. 10. oktober kl. 20-22. Se mere på www.iVENT.dk Så lidt sker da allerede i Jylland:)
Du kan da ikke bebrejde folk, at de helst ikke vil til Skagen for konferencer? Ville du det, da du boede på stenbroen?
Jeg opfatter Skagen på samme måde som australiere opfatter Alice Springs - hvorfor netværke i udørken Alice Springs, når der er så meget mere samlet i Sydney eller Melbourne?
Bare min 25-øre...og det skal absolut ses som hvad det er - blot et humoristisk indslag på en grå dag. Hold jer muntre alle sammen!