Personligt havde jeg kun 2 små ting, der ikke lige helt passede med mit theme og det rettede han på 10 minutter. Det er også, hvad jeg selv havde hørt flere snakke om forinden mit køb - at han altid er flink til at hjælpe med at få det til at passe i ens shop.
Prestashops egen OPC, er direkte dårlig. Og det er uden sammenligning med andre OPC'er.
Canin's opc fylder den side. Uden man skal scrolle ned. Og man kan selv bestemme hvilke felter kunden skal udfylde.
Prestashop's opc skal man trykke f.eks. trykke Gem for at se betalingsmulighederne. Og man skal scrolle langt for at endelig godkende købet.
Det koster kunder. Det har jeg selv erfaret.
Der skulle vel ikke være nogle problemer i at få det til at spille sammen med Quickpay?
Måske ikke et direkte problem, da udvikleren af OPC modulet er klar over at der skal laves en ændring i en fil.
Sakset fra Canin's OPC install manual:
Quickpay payment option doesn’t display That might be caused by verification whether customer is already “set up” on checkout form. This is not necessary in OPC module and thus this verification can be commented out. Please edit file modules/quickpay/quickpay.php, locate these lines if (!Validate::isLoadedObject($invoiceAddress) || !Validate::isLoadedObject($deliveryAddress) || !Validate::isLoadedObject($customer)) return 'Payment error: (invalid address or customer)';
And comment them out, so it’ll look like this: //if (!Validate::isLoadedObject($invoiceAddress) || // !Validate::isLoadedObject($deliveryAddress) || // !Validate::isLoadedObject($customer)) // return 'Payment error: (invalid address or customer)';