Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

kunde vil ikke betale med kreditkort

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 24. Nov 12
Indlæg ialt: 142
Fra  Shinetech.dk Skrevet kl. 20:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg er lige blevet ringet op af en ældre mand, som vil købe nogle varer hos mig. (det drejer sig om varer for 243,- kr.)

Han er utryg ved at handle på nettet, da han vil modtage varen før han betaler. Han kan sagtens betale via netbank.

Vi aftaler så, at han først betaler, når han modtager varerne.

Min webshop er sat op til at modtage kortbetalinger, så hvordan gør jeg dette rent praktisk?

Jeg skal vel sende ham en faktura som han skal betale. Bliver det noget rod med ordrenumre, og hvordan udformer jeg en faktura?

Jeg fremstiller klistermærker i høj kvalitet til virksomheder fra 6,80 kr. / stk.
Mine kontaktoplysninger findes her!

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46627
Fra  John Hannover Skrevet kl. 20:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Mathias:
Vi aftaler så, at han først betaler, når han modtager varerne.
du er en rar mand - godt der er nogen der gider

Mathias:
Jeg skal vel sende ham en faktura som han skal betale. Bliver det noget rod med ordrenumre, og hvordan udformer jeg en faktura?
jeg ved ikke hvilket program du bruger - men en faktura skal indeholde visse faste ting - som HER 

Bruger du et regnskabsprogram hvad du vel bør når du driver en webshop - så vil det givet kunne udskrive faktura - ellers kan www.dinero.dk som er gratis op til 1 mio i omsætning

Du må i princippet lave den i words eller lige hvad du vil hvis bare kravene er opfyldt - dit firmanavn osv -  CVR nr - varebeskrivelse og antal - pris uden moms og moms for sig og total og så din bankkonto så den ældre fyr kan føre penge over

Du skal ikke bekymre dig om ordrenumre/faktura numre - du lader den bare ha sit eget og egen nummerserie for fakturaen - en for dine normale salg og en for disse manuelle

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)