Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Seriøse svar mangles Jeg søger en tøjleverandør

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Kvistgård
Tilmeldt 10. Oct 12
Indlæg ialt: 16
Fra  iProdukter Skrevet kl. 12:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Jeg har drøømmen om at starte egen tøj virksomhed, jeg har mine egne design tegnet med en masse forskellige og spændende ting.

Jeg vil gerne have produceret en 200-500 enheder til at starte med af eget design fra t shirts til jakker.

Men jeg kan simpelhent ikke finde nogen der kan hjælpe mig videre, jeg søger en der kan hooke en kontakt op med en udenlandsk leverandør.

Jeg skal bruge tøjet i samme kvalitet som tommy hilfiger, hugo boss, og de andre eksklusive mærker da det her inde i mit hoved skal blive stort!

Jeg vil også gerne i kontakt med nogen der kan lave fede accessories.

Jeg håber virkelig på nogen gode og konstruktive svar.

vh Alexander

Fra Gistrup
Tilmeldt 13. May 09
Indlæg ialt: 2186
Fra  Tex-tryk Broderi og tryk på tøj i Aalborg Skrevet kl. 13:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

Jeg kan ikke hjælpe dig med en kontakt i udlandet men med en her hjemme ! eks hogo bliver lavet i Tyskland og ikke i Kina 

Du kan prøve at gå disse link igennem så er du virkelig godt klædt på bagefter :) 

http://www.amino.dk/search/?s=t%C3%B8jdesigner 

Mine hjemmesider: Tryk på tøj -  Tryk på t-shirts

Fra Kastrup
Tilmeldt 3. Apr 12
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 22:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alexander,

Jeg har sendt dig en privat besked, dette er noget vi arbejder med til dagligt i LIPA Sourcing.
Vi har blandt andet hjulpet etablerede mærker som Asger Juel Larsen og Samsøe&Samsøe såvel som iværksættere som Falsehaven, Avancé og mm.

Du skal være yderst velkommen til at tage kontakt.

Mvh
Philip Femø

LIPA Sourcing
Philip.femo@gmail.com
60149416 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46450
Fra  John Hannover Skrevet kl. 23:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Reberholt:
! eks hogo bliver lavet i Tyskland og ikke i Kina 
menes Hugo Boss fremstilles store mængder i asien og store mængder i Afrika faktisk, selv i lande som Uganda, Zwaziland m.m. - men det er måske en anden der menes.

er det Hugo B - har de ca 20% af produktion i egne fabrikker - størst i Itzmir Tyrkiet , i USA, i Polen, Italien og Tyskland - rest ca 80% køres hos uafhængige samme lande + mange andre - med bl.a. stort sourcing kontor i HongKong f.eks.

nå men 200-500 enheder - prøv om Thomas R kan hjælpe med noget fra DK eller Europa eller hans ting fra Asien først, det er ikke et stort kvantum at skulle hente hjem fra Kina hvis du skal sikre kvalitet og alt.

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 6. Nov 13
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 05:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hi , Are you interested in made to order cloths If yes I am looking for a partner , please feel free to contact me.

Fra Andoharanofotsy
Tilmeldt 24. Jun 06
Indlæg ialt: 713
Fra  Skandic Madagascar Skrevet kl. 09:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alexander, 

jeg producerer tekstiler på Madagascar. Så frem du har designs klar og du kan sende en mail på mikkel@intnet.mu og jeg kigger på det.. vi kan lave det meste, problemet med minimum er generelt ved indkøb af metervaren, men er du en smule fleksible og som regel vi finder en løsning. Jeg udvikler også dine labels og accessories.  

Desuden kan jeg tilbyde læder produktion. 

Mvh Mikkel

http://www.mwcreation.net

Fra Odense
Tilmeldt 14. Mar 08
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 10:10
Hvor mange stjerner giver du? :

hvis du virkelige er seriøs så tager du SELV til et sted i udlandet hvor der mange af den slags fabrikker (et område hvor der noget at vælge i mellem) DER bliver du +3-6mdr. til dit nye tøj linje står klar hvor du selv har QC = kavitet kontrol + pasform QC + farve/syning/fabric QC  + til retninger QC + betalinger kontrol osv. og følger fra sample start til produktion slut.   Alt  det der remote her hjemme produktion = du  bliver du skuffet gang på gang er der 99% det er spild af tid.  

Det er det samme som man vil bygge  sit drømme hus fra grunden, og skal styres/QC   hjemme fra på  lang distance =  det går bare galt...  Og så lære man også at kravle først før man kan gå :-)   Man lære tons nyttige viden / processen  når du er der ude i "verden" 

Men alt i alt handler det om at få det man forventer, og det kan man kun ved at være der selv til en løbene QC 

Og så er tøj også en af de helt  svære fag  at få rigtig ved en produktion, Det er oftest letter med en plastik dims. Og så er det med tøj, du har oftest kun få mdr. til at få det hele gjort mellem bare 2 gange om året levering.  Da du skal indregne sample tid og til retning tid, produktion tid, shipping tid osv.  og så løber tiden stærk pluslige. Det kræver sin mand at få det til at glide....   Så et råd igen! tag der ud!   bo der til alt er i orden og du kender din producenter og stof leverandør osv.  

 

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)