Hej alle Jeg søger webshops, som i varmt kan anbefale inden gave artikler. Jeg har selvfølgelig nogen i tankerne, som jeg selv kender, men har brug for nogen som jeg kan stole på 100%. Altså at produktet bliver leveret til tiden og til den rigtige. Webshops som gør noget ved klager og følger op på dem. Webshops jeg har mulighed for at komme i kontakt med, selvfølgelig inden for rimelighedens grænser. (minimums krav er en fast åbningstid for deres kundeservice, hvor jeg får hurtigt svar, enten pr. mail/eller at jeg kan ringe til dem.) Gerne webshops som desuden kan pakke gaverne ind og vedlægge et kort. (Her tænker jeg ikke på gavekort, men fyssiske varer) Gerne webshops som sender gaverne for mig og hvis jeg køber for et vist beløb gør det gratis... Jeg har løbende, men især op til jul et ret seriøst budget, så for dem der gider, er der megen omsætning/indtjening at hente! Men hvilke webshops skal jeg vælge ???
Mvh Chris
|
Hej Chris
Du skal vælge vores virksomhed www.trendlovers.dk
- Vores produkter bliver naturligvis leveret til tiden. Vi arbejder indenfor dag til dag levering.
- Du har rig mulighed for at komme i kontakt med os. Vi svarer på e-mails indenfor 1 time i tidsrummet 10.00-18.00 Mandag-Torsdag / 12.00 - 18.00 Fredag- Søndag. Derudover er vi at træffe på telefonen.
- Vi pakker din gave ind for blot 5 kr. i rigtig flot gavepapir. Derudover vedligger vi gerne lidt sødt til tanden, og hvis en kunde køber for over 1000 kr. vedligger vi yderligere et Junk De Luxe slips til en værdi af 149 kr.
- Vi har desuden GRATIS fragt ligemeget hvilket beløb du køber for.
Håber det var grund nok.
Held og lykke i din søgen.