Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

De sikre/gode webshops!

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Tilmeldt 6. Sep 07
Indlæg ialt: 122
Skrevet kl. 16:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Jeg søger webshops, som i varmt kan anbefale inden gave artikler. Jeg har selvfølgelig nogen i tankerne, som jeg selv kender, men har brug for nogen som jeg kan stole på 100%.

Altså at produktet bliver leveret til tiden og til den rigtige. Webshops som gør noget ved klager og følger op på dem. Webshops jeg har mulighed for at komme i kontakt med, selvfølgelig inden for rimelighedens grænser. (minimums krav er en fast åbningstid for deres kundeservice, hvor jeg får hurtigt svar, enten pr. mail/eller at jeg kan ringe til dem.)

Gerne webshops som desuden kan pakke gaverne ind og vedlægge et kort. (Her tænker jeg ikke på gavekort, men fyssiske varer)

Gerne webshops som sender gaverne for mig og hvis jeg køber for et vist beløb gør det gratis...

Jeg har løbende, men især op til jul et ret seriøst budget, så for dem der gider, er der megen omsætning/indtjening at hente!

Men hvilke webshops skal jeg vælge ???

Mvh

Chris

Fra Randers
Tilmeldt 4. Jun 07
Indlæg ialt: 797
Skrevet kl. 16:20

Hej Chris

Du skal vælge vores virksomhed www.trendlovers.dk

- Vores produkter bliver naturligvis leveret til tiden. Vi arbejder indenfor dag til dag levering.

- Du har rig mulighed for at komme i kontakt med os. Vi svarer på e-mails indenfor 1 time i tidsrummet 10.00-18.00 Mandag-Torsdag / 12.00 - 18.00 Fredag- Søndag. Derudover er vi at træffe på telefonen.

- Vi pakker din gave ind for blot 5 kr. i rigtig flot gavepapir. Derudover vedligger vi gerne lidt sødt til tanden, og hvis en kunde køber for over 1000 kr. vedligger vi yderligere et Junk De Luxe slips til en værdi af 149 kr.

- Vi har desuden GRATIS fragt ligemeget hvilket beløb du køber for.

Håber det var grund nok.

Held og lykke i din søgen.

Fra Jægerspris
Tilmeldt 28. Dec 06
Indlæg ialt: 513
Fra  Andando ApS Skrevet kl. 16:53

Hej Chris

Du er meget velkommen til at kontakte mig (Andando.dk - Din gavebutik på nettet), for en nærmere dialog om hvad det er du har behov for.

- Som udgangspunkt pakker vi ikke pakkerne ind og vedlægger kort, men det kan vi da gøre for dig.

- Vi leverer til dig eller din kunde, du bestemmer.

- Vi er til at tale med, hvad angår priser

- Vi kan træffes hele dagen, men normalt indenfor kl. 8.00 - 18.00

- Du kan få et par referencer du er velkommen til at kontakte, for at få bekræftet vores seriøsitet

- Vi kan gravere de fleste gaveartikler

Som sagt. Du er velkommen til at kontakte mig :-)

Blankensteiner-slægten ... en "støvet" hobby :-)

Tilmeldt 6. Sep 07
Skrevet kl. 10:14

Hej

Jeg vil snarest kontakte jer for at få et muligt samarbejde op og stå.

Andre der kunne tænke sig at byde ind ?

Mvh 

Tilmeldt 10. Oct 06
Indlæg ialt: 64
Skrevet kl. 11:31

Hej Lord Nelson

Du er meget velkommen til at kigge forbi www.OllieBee.dk, det er en webshop med skønne smykker til kvinder i alle aldre (I løbet af efteråret vil der også komme smykker til mænd).

Jeg tror vi måske har den service du leder efter:

Ollie Bee  har dag til dag levering (ved bestilling inden kl. 13) - vi levere altid fragtfrit, ligegyldigt hvor meget du køber for (inden for Danmarks grænser, ikke Grønland og Færøerne)

Ollie Bee har gratis gaveservice (alle smykker bliver altid pakket i fine smykkeposer, men har man valgt at det er til gave, bliver de yderligere lagt i fin gaveæske og vi skriver også meget gerne kortet for dig)

Vi har en sikker og krypteret forbindelse når vores kunder betaler med betalingskort 

Ollie Bee har eksisteret siden 2002

Endvidere - hvis det drejer sig om gaver til dem man elsker højest - har vi en særlig kategori - Kærlighedssmykker, så det skulle være nemt at gå til.

Vi laver også gerne specialdesigns, hvis du gerne vil give noget helt unikt.

Det vil også være muligt inden for et par dage at lave sin egen ønskeseddel hos Ollie Bee, og sende den afsted via email. Så på den måde kan dem du skal give gave, selv komme med deres ønsker på en nem måde.

Telefonen er altid åben mellem 9 og 15, men ofte er det muligt at ringe udover dette tidsrum, eller lægge en besked/skrive en mail, så kontakter vi dig hurtigst muligt;o)

Glæder mig til at høre fra dig.

Fra Hillerød
Tilmeldt 22. Mar 06
Indlæg ialt: 1711
Fra  Cygnet Skrevet kl. 11:59

Hejsa,

Til dit formål kan jeg på det stærkeste anbefale Interpresent.dk. Jeg er igang med at fornye deres hjemmeside og må indrømme de virke som en af de mest seriøs kunder jeg har haft kontakt med. Jeg har selv netop benytte mig af siden, dels for at teste om de gjorde hvad de lovede og om de pakkerne var så fine som man fik en oplevelse af på hjemmeside - nemlig at de er indpakket i håndlavede kasser. Og det levede de bestemt op til.

Hvis du tager kontakt til dem, så få fat i Lasse Skov ...

Kristian Deiborg

ROI-hunter for Bodylab

Tilmeldt 6. Sep 07
Skrevet kl. 14:19

Hej Kristian

Det ser okay ud, dog synes jeg udvalget er begrænset...

Mvh

Fra Skødstrup
Tilmeldt 19. Sep 07
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 23:03

Lord Nelson:

Men hvilke webshops skal jeg vælge ???

Hej Lord Nelson

Jeg har selv været rigtig glad for at handle hos aura4laura.dk, måske du allerede kender dem - de har "lækre" sager, fin service og indpakning. I skrivende stund kan jeg ikke lige komme i tanke om andre Hmm

God jagt!

Kh

Kirsten Skov

Fra Ganløse
Tilmeldt 17. Apr 07
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 13:48

Jeg byder da gerne ind med vores webshop, som til fulde indfrier de ønsker du har.

www.pakua.dk

Det er lidt mere speceille ting, men det er ting der er meget "oppe i tiden".

Der kan krydses valg af ved bestilling - Send som gave - det koster kr. 5.- og den bliver pakket rigtigt flot ind i gaveæske og gavepapir.

Kunden kan selv vælge en tekst der skal vedlægges, kunden vælger selv modtager osv osv.

Vi har en særdeles god service som vi har fået mange rosende mail fra kunder om.

Vi vedlægger altid en lille gave der har relevans til det bestilte.

Vi arbejder hele tiden på at forbedre vores shop til gavn for vores kunder.

Kig ind - ring - mail...

Mvh

Axel

www.pakua.dk

Fra Bjerringbro
Tilmeldt 17. May 06
Indlæg ialt: 67
Skrevet kl. 15:56

Hej

Hvis du stadig mangle flere webshop, så er www.trend-shop.dk også en mulighed, du kan jo tjekke produkterne ud im det er i den stil du søger.

Er det julegave pakker du er ude efter, så prøv at se her: www.trend-shop.dk/jul

mvh

Karsten Brøndum

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)