Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Igen igen tøj produktion hvor?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Kvistgård
Tilmeldt 10. Oct 12
Indlæg ialt: 16
Fra  iProdukter Skrevet kl. 12:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino.

Jeg har nogen spørgsmål til jer!

Hvor får jeg produceret mit tøj? det skal være i god kvalitet, det skal ikke være børnearbejde og have en god CSR politik.

Hvad koster det ca at få produceret en kollektion på en 200 enheder alt fra t shirts, til jakker, til bukser osv.

Er der nogen der evt kan formidle en kontakt til en leverandør?

vh Alexander

Fra Gistrup
Tilmeldt 13. May 09
Indlæg ialt: 2186
Fra  Tex-tryk Broderi og tryk på tøj i Aalborg Skrevet kl. 12:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror du får svært ved at få lavet så lidt af gangen desværre men håber alt godt på din vej og følger med her da det er noget jeg tit bliver spurgt om ! 

Mine hjemmesider: Tryk på tøj -  Tryk på t-shirts

Fra Andoharanofotsy
Tilmeldt 24. Jun 06
Indlæg ialt: 713
Fra  Skandic Madagascar Skrevet kl. 19:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alexander. 

Du kan evt kontakte mig på mikkel@intnet.mu

Jeg kan lave det meste her på Madagascar, fremgangs måde som følger;

- Du sender mig alt information: design m/målsætninger, angivelser af accessories, placering af labels etc. 
- Vi finder frem til den ønskede kvalitet kontra pris. Afhængigt af fremgangs metode og jeg sender dig klip af kvaliteter til din godkendelse. 
- Jeg udvikler lab dips på dine fremsendte farve valg. Jeg foretrækker pantone ref., eller du sender mig farve reference med post. 
- Vi laver en første prøve som sendes til dig for godkendelse. 

For at lave en pris til dig og jeg skal bruge information på ovenstående samt en ide om hvor mange styk du ønsker lavet.

Betalings metode: 50% ved order/ 50% ved levering eller L/C
nb! Jeg udvikler uden beregning og du står for alle fragt udgiter. 

Jeg udvikler alle labels, vaske instruktion etc. 

Produktions lead time: Afhængigt af kvaliteter, farve valg og mængde mellem 3-8 uger. 

Tekstil leveres på EUR1 certifikat og derved har du ingen importmoms

At producere 200 enheder er muligt så frem vi arbejder med stock metervare og at de 200 enheder tager del af en større ordre. Pris på t-shirt vil afhænge af styk, stof kvalitet, farve, print/ brodering, accessories, men omkring 4 til 6 euro i god kvalitet med print el brodering, label og pakning.

Mvh Mikkel

http://www.mwcreation.net

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)