Du arbejder som du plejer. Og bruger dit hovedkort som du plejer. Og så betaler du ellers skat, af det du tjener i egen virksomhed. Og så længe du ikke tjener mere end 50.000kr på samlet 12 måneder. Så behøver du ikke momsregistrere dig.
Men klart, for at trække momsen fra, af de varer du indkøber til shoppen, er det selvfølgelig en fordel at momsregistrere sig.
Ja, det er stadig det samme. Du kan - måske - med fordel forskudsregistrere et estimeret overskud af jeres virksomhed på samme måde som du forskudsregistrerer a indkomster, og så deraf få tilsendt Giro kort med B skat rater (skat af virksomhedens overskud).
Kh Lars
Find massere af billige iPhone og iPad covers på www.phonewear.dk.
Ja, det er stadig det samme. Du kan - måske - med fordel forskudsregistrere et estimeret overskud af jeres virksomhed på samme måde som du forskudsregistrerer a indkomster, og så deraf få tilsendt Giro kort med B skat rater (skat af virksomhedens overskud).
Kh Lars
Perfekt!
Jeg har haft CVR nummer før, men der var det som 100%
Så hvordan det fungere når det er som side beskæftigelse, kunne jeg ikke læse mig frem til.
Dette er en fejl. Grænsen er 50.000 i OMSÆTNING hvilken er en helt anden størrelse end fortjeneste!!
Nej det var ikke en fejl. For det var lige præcist også det jeg mente. At det så ikke blev formuleret helt korrekt er min fejl. Men ja klart, det er det der kommer ind, inden man trækker sine udgifter fra.
Men man har vel stadig tjent pengene. Også selv om man ikke har trukket udgifterne fra endnu? Eller er det fordi du mener tjent er = overskud? Men jeg har dog stadig tjent dem, selv om jeg ikke har udregnet overskuddet.