Jeg bruger allerede GIMP og det et rigtig godt program :o)
Jeg undrer mig bare over hvorfor man først er en "rigtig designer" når man bruger Adobe Photoshop eller for den sags skyld GIMP?
Det er også programmer der hjælper en. Noget enhver kan lære, men ikke er sikkert alle gider eller har talent for.
Mit spørgsmål kunne jeg rigtig gerne tænke mig at høre nogen input på :o)
Kærligst Klaus Hundal
Well.....Adobe har vel formået at skabe sig et utoligt stækt brand, og stort set alle reklamebureauer og lign. bruger PS....hvis man tager en grafisk udd. lærer man at bruge ps....ja som sagt står de utrolig stærkt på markedet....så derfor er det vel næsten et must for en (web/grafisk) designer
Med Venlig Hilsen Mathias H Normark, Interaktivt Designer
The Logo Creator = Indsættelese af standart elementer + ændring af den tekst der nu skal stå... Det kræver ingen kompetancer, og der kan ikke laves noget unik da det eneste man gør at at indhente grimme standart elementer, og rykke lidt rundt på dem.
Photoshop / indesign = man tegner og tegner og der bliver skabt noget unikt, ikke blot en template hvor teksten bliver udskiftet.
Der er så uendelig langt fra The Logo Creator til Photoshop og jeg siger ikke man skal bruge photoshop for at kunne sælge logo'er men man skal altså ikke sige det er en selv der har designet noget, når man blot tilbyder en template man har ændret farven på.
The Logo Creator = Indsættelese af standart elementer + ændring af den tekst der nu skal stå... Det kræver ingen kompetancer, og der kan ikke laves noget unik da det eneste man gør at at indhente grimme standart elementer, og rykke lidt rundt på dem.
Photoshop / indesign = man tegner og tegner og der bliver skabt noget unikt, ikke blot en template hvor teksten bliver udskiftet.
Der er så uendelig langt fra The Logo Creator til Photoshop og jeg siger ikke man skal bruge photoshop for at kunne sælge logo'er men man skal altså ikke sige det er en selv der har designet noget, når man blot tilbyder en template man har ændret farven på.
Det er så min mening.
Og jeg deler gerne mening med dig.
Med Venlig Hilsen Mathias H Normark, Interaktivt Designer
Det er helt fint du har din holdning, men du ved jo ikke hvordan jeg laver mit grafik. Jeg udfylder ikke bare noget og bruger standardelementer. Jeg bruger andre slags billeder og laver noget jeg selv er tilfreds med :o)
Du kan jo tjekke mine billeder inden du bedømmer.
Og til sidst jeg bruger ikke The Logog Creator. Jeg bruger The Graphics Creator.
Til allerallersidst så vil jeg bare sige at jeg jo bare vil hjælpe folk med at lave et logo hvis de ikke selv ved hvordan og har tid.
Du er nødt til at forstå, een gang for alle, at .exe filer altid vil gøre folk ængstelige. De udgør generelt en risiko (ikke dig specielt) og derfor anbefaler mange, at man slet ikke downloader den slags.
Hvorfor skulle man løbe en unødvendig risiko, blot fordi du ikke har lagt dine ting op på en side?