Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Unikt og billigt webdesign.

Side 2 ud af 4 (31 indlæg)
Tilmeldt 13. Jan 06
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 20:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej MathiasN :o)

Tak for tippet.

Jeg bruger allerede GIMP og det et rigtig godt program :o)

Jeg undrer mig bare over hvorfor man først er en "rigtig designer" når man bruger Adobe Photoshop eller for den sags skyld GIMP?

Det er også programmer der hjælper en. Noget enhver kan lære, men ikke er sikkert alle gider eller har talent for.

Mit spørgsmål kunne jeg rigtig gerne tænke mig at høre nogen input på :o)

Kærligst
Klaus Hundal

Fra Købenahavn S
Tilmeldt 10. Nov 05
Indlæg ialt: 154
Skrevet kl. 20:15

BTW. hvorfor er det du ikke laver webdesign...når du skriver i din overskrift på indlægget Unikt og billigt webdesign.

Men som de andre siger, smid dine referencer online så det er hurtigt og let at se dem, så skal jeg gerne stikke snuden forbi din hjemmeside...:)

Med Venlig Hilsen
Mathias H Normark, Interaktivt Designer

Tilmeldt 13. Jan 06
Skrevet kl. 20:16

Hej igen :o)

Tak for det. Er allerede i gang med at få dem online. Skriver herinde når det er sket :o)

Kærligst
Klaus

Fra Købenahavn S
Tilmeldt 10. Nov 05
Skrevet kl. 20:18

Klaus Hundal:

Hej MathiasN :o)

Tak for tippet.

Jeg bruger allerede GIMP og det et rigtig godt program :o)

Jeg undrer mig bare over hvorfor man først er en "rigtig designer" når man bruger Adobe Photoshop eller for den sags skyld GIMP?

Det er også programmer der hjælper en. Noget enhver kan lære, men ikke er sikkert alle gider eller har talent for.

Mit spørgsmål kunne jeg rigtig gerne tænke mig at høre nogen input på :o)

Kærligst
Klaus Hundal

Well.....Adobe har vel formået at skabe sig et utoligt stækt brand, og stort set alle reklamebureauer og lign. bruger PS....hvis man tager en grafisk udd. lærer man at bruge ps....ja som sagt står de utrolig stærkt på markedet....så derfor er det vel næsten et must for en (web/grafisk) designer

Med Venlig Hilsen

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 09:24
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

The Logo Creator = Indsættelese af standart elementer + ændring af den tekst der nu skal stå... Det kræver ingen kompetancer, og der kan ikke laves noget unik da det eneste man gør at at indhente grimme standart elementer, og rykke lidt rundt på dem. 

Photoshop / indesign = man tegner og tegner og der bliver skabt noget unikt, ikke blot en template hvor teksten bliver udskiftet.

Der er så uendelig langt fra The Logo Creator til Photoshop og jeg siger ikke man skal bruge photoshop for at kunne sælge logo'er men man skal altså ikke sige det er en selv der har designet noget, når man blot tilbyder en template man har ændret farven på.

Det er så min mening.

Fra Købenahavn S
Tilmeldt 10. Nov 05
Skrevet kl. 12:18

Martin (magle):

The Logo Creator = Indsættelese af standart elementer + ændring af den tekst der nu skal stå... Det kræver ingen kompetancer, og der kan ikke laves noget unik da det eneste man gør at at indhente grimme standart elementer, og rykke lidt rundt på dem. 

Photoshop / indesign = man tegner og tegner og der bliver skabt noget unikt, ikke blot en template hvor teksten bliver udskiftet.

Der er så uendelig langt fra The Logo Creator til Photoshop og jeg siger ikke man skal bruge photoshop for at kunne sælge logo'er men man skal altså ikke sige det er en selv der har designet noget, når man blot tilbyder en template man har ændret farven på.

Det er så min mening.

Og jeg deler gerne mening med dig.

Med Venlig Hilsen

Fra København
Tilmeldt 6. May 07
Indlæg ialt: 648
Fra  Webbureauet ComboWeb ApS Skrevet kl. 12:36
Tilmeldt 13. Jan 06
Skrevet kl. 17:06

Hej Martin M :o)

Det er helt fint du har din holdning, men du ved jo ikke hvordan jeg laver mit grafik. Jeg udfylder ikke bare noget og bruger standardelementer. Jeg bruger andre slags billeder og laver noget jeg selv er tilfreds med :o)

Du kan jo tjekke mine billeder inden du bedømmer.

Og til sidst jeg bruger ikke The Logog Creator. Jeg bruger The Graphics Creator.

Til allerallersidst så vil jeg bare sige at jeg jo bare vil hjælpe folk med at lave et logo hvis de ikke selv ved hvordan og har tid.

Det er i orden du ikke er interesseret ;o)

Kærligst
Klaus Hundal

Tilmeldt 13. Jan 06
Skrevet kl. 17:12

Hej Easysyrf Webberau :o)

Hvorfor det?

Og hvad har det med "min .exe"-fil at gøre?

De kærligste hilsner
Klaus Hundal

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 11:03

Klaus.....

Du er nødt til at forstå, een gang for alle, at .exe filer altid vil gøre folk ængstelige. De udgør generelt en risiko (ikke dig specielt) og derfor anbefaler mange, at man slet ikke downloader den slags.

Hvorfor skulle man løbe en unødvendig risiko, blot fordi du ikke har lagt dine ting op på en side?

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Side 2 ud af 4 (31 indlæg)