Jeg har lavet en exe-fil, nærmere betegnet "ebog" i ebook maestro pro for at kunne vise jer mit grafik. Der er absolut ikke noget mistænkeligt i mine filer.
I kan jo tjekke med jeres virusscanner hvis i vil eller besøge min hjemmesidewww.heartmeet.dk hvor jeg snart vil lægge de forskellige designs op også.
I mine øjne er alle exe filer hentet fra nettet eller fået igennem mails mistænksomme, det er ikke ensbetydende med at der er virus eller andet i dem. Men utallige vira spredes netop igennem exe filer, så derfor er jeg varsom, ligesom at exe filer ofte filtreres fra både i photoshop, thunderbird, msn og alle andre steder.
Så det var et velment råd :) Mange mennesker åbner ikke exe filer. Så det lyder godt at der er en hjemmeside på vej.
Men det er okay at sælge logoer og andre slags design når man bruger Adobe Photoshop?
Jeg ville rigtig gerne brugt Adobe, hvis jeg havde råd ;O)
Nej jeg vil give dig ret i, at jeg ikke ville sælge logoer som var lavet af andre, men man kan jo godt have et udgangspunkt og så derfra designe derud af. Det er ikke alle som gider at bruge tid på det og som der lige intereserrer sig for det, derfor tilbyder jeg det.
Jeg har meget at tilbyde. Jeg bruger min kreativitet og laver noget som er personligt fra mig, noget der kendetegner mig.
Om man bruger The Graphic Creator eller Adobe Photoshop kræver det en indsats og krativitet og de er begge 2 to værdige udgangspunkter.
Men det er okay at sælge logoer og andre slags design når man bruger Adobe Photoshop?
Jeg ville rigtig gerne brugt Adobe, hvis jeg havde råd ;O)
Nej jeg vil give dig ret i, at jeg ikke ville sælge logoer som var lavet af andre, men man kan jo godt have et udgangspunkt og så derfra designe derud af. Det er ikke alle som gider at bruge tid på det og som der lige intereserrer sig for det, derfor tilbyder jeg det.
Jeg har meget at tilbyde. Jeg bruger min kreativitet og laver noget som er personligt fra mig, noget der kendetegner mig.
Om man bruger The Graphic Creator eller Adobe Photoshop kræver det en indsats og krativitet og de er begge 2 to værdige udgangspunkter.
De kærligste hilsner Klaus Hundal
Hvis du gerne vil have et program der har mange af de samme funktioner som photoshop...kan du hente GIMP....
http://www.gimp.org/
Med Venlig Hilsen Mathias H Normark, Interaktivt Designer