Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Unikt og billigt webdesign.

Side 1 ud af 4 (31 indlæg)
Tilmeldt 13. Jan 06
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 08:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hejsa! :o)

Jeg søger personer at lave logoer, covers, grafik og andet design til - unikt og billigt.

Jeg har ikke nogen uddannelse, men er selvlært.

Jeg har et portfolio hvor man kan se noget af det grafik jeg har lavet:

Download her

Er der nogen som er intereserret i unikt og billigt webdesign, så foreslå den pris du gerne vil betale :o)

De kærligste hilsner
Klaus Hundal

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:30

Hejsa

Hvad er websiderne lavet i ? Er det html, php eller noget helt andet?

Tilmeldt 9. Feb 06
Indlæg ialt: 407
Skrevet kl. 14:01

Når jeg klikker på dit link, så får jeg en zip fil med en exe fil i. Det gider jeg sq. ikke trykke på. Forstå mig ret.

Læg i stedet dine cases eller præsentationer ud på nettet i gif-filer, jpg eller html. Det er andet tror jeg at der er flere, som strander på.

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 14:03

Ja jeg unlod også at åbne filen, den virkede ganske mistænksom når det nu var logodesign, webdesign og lignende han tilbød.

Så enig med Martin, få det ud på nettet og ikke i mistænksomme exe filer

Tilmeldt 13. Jan 06
Skrevet kl. 18:46

Hejsa :o)

Jeg har lavet en exe-fil, nærmere betegnet "ebog" i ebook maestro pro for at kunne vise jer mit grafik. Der er absolut ikke noget mistænkeligt i mine filer.

I kan jo tjekke med jeres virusscanner hvis i vil eller besøge min hjemmeside www.heartmeet.dk hvor jeg snart vil lægge de forskellige designs op også.

Så kan man vælge hvad man mest har lyst til :o)

Tak for jeres input.

Tilmeldt 13. Jan 06
Skrevet kl. 18:48

Hej Jacob H.

Jeg fik formuleret mig forkert. Tilbudet omhandler ikke hjemmesider, men design af logoer, covers og grafik generelt.

Jeg lægger snart mit portfolio op på min hjemmeside hvis du også hellere vil se det på nettet istedet for i en e-bog :o)

Kærligst
Klaus

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 18:56

I mine øjne er alle exe filer hentet fra nettet eller fået igennem mails mistænksomme, det er ikke ensbetydende med at der er virus eller andet i dem. Men utallige vira spredes netop igennem exe filer, så derfor er jeg varsom, ligesom at exe filer ofte filtreres fra både i photoshop, thunderbird, msn og alle andre steder.

Så det var et velment råd :) Mange mennesker åbner ikke exe filer. Så det lyder godt at der er en hjemmeside på vej.

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 19:12

Hej Klaus

Undskyld jeg siger det, men man kan altså ikke sælge "logo'er" når man bruger The Logo Creater til at fremstille dem med.

Tilmeldt 13. Jan 06
Skrevet kl. 20:04

Hej :o)

Men det er okay at sælge logoer og andre slags design når man bruger Adobe Photoshop?

Jeg ville rigtig gerne brugt Adobe, hvis jeg havde råd ;O)

Nej jeg vil give dig ret i, at jeg ikke ville sælge logoer som var lavet af andre, men man kan jo godt have et udgangspunkt og så derfra designe derud af. Det er ikke alle som gider at bruge tid på det og som der lige intereserrer sig for det, derfor tilbyder jeg det.

Jeg har meget at tilbyde. Jeg bruger min kreativitet og laver noget som er personligt fra mig, noget der kendetegner mig.

Om man bruger The Graphic Creator eller Adobe Photoshop kræver det en indsats og krativitet og de er begge 2 to værdige udgangspunkter.

De kærligste hilsner
Klaus Hundal

Fra Købenahavn S
Tilmeldt 10. Nov 05
Indlæg ialt: 154
Skrevet kl. 20:11

Klaus Hundal:

Hej :o)

Men det er okay at sælge logoer og andre slags design når man bruger Adobe Photoshop?

Jeg ville rigtig gerne brugt Adobe, hvis jeg havde råd ;O)

Nej jeg vil give dig ret i, at jeg ikke ville sælge logoer som var lavet af andre, men man kan jo godt have et udgangspunkt og så derfra designe derud af. Det er ikke alle som gider at bruge tid på det og som der lige intereserrer sig for det, derfor tilbyder jeg det.

Jeg har meget at tilbyde. Jeg bruger min kreativitet og laver noget som er personligt fra mig, noget der kendetegner mig.

Om man bruger The Graphic Creator eller Adobe Photoshop kræver det en indsats og krativitet og de er begge 2 to værdige udgangspunkter.

De kærligste hilsner
Klaus Hundal

Hvis du gerne vil have et program der har mange af de samme funktioner som photoshop...kan du hente GIMP....

http://www.gimp.org/ 

Med Venlig Hilsen
Mathias H Normark, Interaktivt Designer

Side 1 ud af 4 (31 indlæg)