Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Telefonbøger Ahhh

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 22. May 06
Indlæg ialt: 177
Skrevet kl. 21:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Er jeg den eneste der er pisse træt af alle de sælger der ringer fra gud ved hvor mange forskellige telefonbøger og lokalbøger der lige skal have opdateret deres indhold, hvad gør i andre? siger i bare ja og betaler for alle telefonbogs opslag som de kommer med, eller afvisier i dem?

Jeg er træt af dem, og syntes ikke det er pengene værd, men måske tager jeg fejl. er der mange der den dag i dag bruger telefonbogen, eller er den en død sild.

Kom med jeres mening?

Mvh Allan

VVS artikler fra www.hedestoker.dk Kvalitet og god service.

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9738
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 21:48

Jeg kunne aldrig finde på at købe for så meget som en femøre af dem - og jeg siger konsekvent nej til alt hvad de siger (og nogle gange fortæller jeg også hvad jeg synes om dem :))

Tilmeldt 12. Aug 07
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 22:00

Telefonbøger er super old school og alle under 30 smider dem ud når de lander i postkassen. Medmindre dit publikum er over 45 så har du nok ikke brug for dem.

Tilmeldt 22. May 06
Skrevet kl. 22:29

Jeg mener også at det er ved at være en oldsag men ville lige være sikker. Tak for svarene

Mvh Allan

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 23:12

Jeg siger nej til alt.
Hvis jeg ønsker at stå på en bestemt liste, opsøger jeg muligheden for at stå på netop den liste - det har ikke været nødvendigt for mig endnu.
Måske, hvis der kommer en amino-telefonbog en dag....

mvh Hans

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:56

Hej Allan

Hvilker produkt eller ydelse sælger du? Hvis du har en butik eller service virksomhed kan du ikke undvære at annoncere i lokal telefonbogen.

Mvh

Flemming (over 30) 

Tilmeldt 22. May 06
Skrevet kl. 22:48

Hej Flemming

Jeg har internet butikken www.hedestoker.dk der sælger pillefyr og VVS artiklier på nettet. Vi bruger ikke reklame i aviser og lign. kun salg og annoncer på nettet.

Mvh Allan

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:20

Hej Allan

Jeg kan se at du har en REN internet butik. Til orientering så fremgår din email adresse ikke hvis man søger dig på www.krak.dk

Hvis du er tilfreds med den omsætning du har nu, skal du ikke annoncere mere. Hvis du vil øge din omsætning med 25-50% så skal du have en butik hvor folk kan komme og hilse på dig og se dine varer. Du skal også annoncere mere og andre steder end på internettet.

Jeg udvælger selv tit leverandører ud fra deres annoncer i lokal telefonbogen. Står de ikke der foretrækker jeg en, der har ofred en annonce og en man kan besøge. 

Mvh Flemming 

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9738
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 11:07

Så du mener at man ikke kan drive en Internetbutik udelukkende online, og udelukkende med online annoncering? Det er der altså lidt for mange gode eksempler på man kan til at kunne tage det synspunkt helt alvorligt :)

Faktisk vil jeg sige det omvendt - alle de data jeg har set, viser med al tydelighed, at det IKKE kan betale sig at annoncere off-line med en webbutik. Men jeg vil da gerne høre, hvad det er for data du har set, som underbygger dit synspunkt.

Hvad du selv gør, eller hvad jeg selv gør, er ret ligegyldigt - det handler om hvad flertallet af målgruppen gør, og jeg har altså endnu ikke set nogle målgrupper hvor Krak kan levere 20-25% ekstra :)

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:55

Mit indlæg er vist blevet misforstået. Hvis man alene satser på en internet butik, så er jeg ening i at man ikke skal bekymre sig om andet end de kunder, der finder en på internettet.

Hvis man vil have en større omsætning end den man alene kan få som en internet forretning, så skal man have en butik og annoncere udenfor internettet.

Flemming 

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)