Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Problemer med at få penge hjem fra dine kunder?

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Fredericia
Tilmeldt 5. Nov 13
Indlæg ialt: 27
Fra  ErKi Data ApS rykkerportalen ApS Skrevet kl. 21:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, det er ikke nødvendigt at overveje omkostninger til advokat og lignende:
Hvis du ikke ønsker at bøvle med at udsende rykkere og holde yderligere øje med om pengene kommer hjem, så opret dig gratis på rykkerportalen.dk og lad os køre rykkere og inkasso skrivelser for dig.
Det koster hverken abonnement eller andel af dine fordringer. Vi er udelukkende finansieret via gebyrer og omkostninger, der pålægges regningen under inddrivelsen.
Hvis dine skyldnere ikke betaler efter rykker og inkasso proces, vil de blive registreret i debitorregistret som dårlige betalere i de næste fem år. Og det koster dig stadig ingenting! Til gengæld vil du på denne måde bevare muligheden for at få pengene ind, hvis dine debitorer kommer til penge indenfor de næste fem år.
Mvh,
Kim Østergaard

Rykkerportalen.dk | Markedets mest komplette rykker- og inkassoservice i samarbejde med Dansk KreditorService (no-cure-no-pay uden abonnement)

Fra Midsjælland
Tilmeldt 12. Feb 13
Indlæg ialt: 118
Fra  Vindues-Service Skrevet kl. 21:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Har i en hjemmeside hvor man kan læse lidt nærmere

Fra Fredericia
Tilmeldt 5. Nov 13
Indlæg ialt: 27
Fra  ErKi Data ApS rykkerportalen ApS Skrevet kl. 22:00
Hvor mange stjerner giver du? :

rykkerportalen.dk

Rykkerportalen.dk | Markedets mest komplette rykker- og inkassoservice i samarbejde med Dansk KreditorService (no-cure-no-pay uden abonnement)

Fra Fredericia
Tilmeldt 5. Nov 13
Indlæg ialt: 27
Fra  ErKi Data ApS rykkerportalen ApS Skrevet kl. 22:01
Hvor mange stjerner giver du? :

https://rykkerportalen.dk

Rykkerportalen.dk | Markedets mest komplette rykker- og inkassoservice i samarbejde med Dansk KreditorService (no-cure-no-pay uden abonnement)

Fra Østlylland
Tilmeldt 27. Mar 10
Indlæg ialt: 536
Fra  FaceAbility ApS Skrevet kl. 00:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Med fare for at blive lynchet, så er ViaBills produkt smartere - i hvert fald når man bruger e-conomic. Jeg skal ikke registere noget som helst - jeg har lagt mine debitorer i en bestemt kundegruppe, og så sørger ViaBill for at sende rykkere osv. hvis nogle kunder ikke betaler. Jeg får autmatisk kassekladde med kunder der har betalt som jeg blot kan bogføre.

Jeg har kørt rykkerprocedure gennem et firma her på Amino (lader navnet være usagt), men det har mildest talt ikke fungeret tilfredsstillende - de roder totalt rundt i det, og på deres hjemmeside under min sag, kan jeg læse de mærkeligste statusser og opdateringer - hvor halvdelen af sagsmappen mangler, så jeg får intet ud af at kigge på en status der siger, de har sendt et brev til debitor, som jeg så ikke kan se (eller får besked om er sendt).

Så flere af disse firmaer er der ikke brug for...Selv om dem jeg har brugt faktisk er ret højt profileret.

Til gængæld ved jeg af praktisk erfaring, at ViaBill virker fortrinligt - så du skal komme med bedre argumenter for, hvorfor man skal vælge dit firma frem for dine (mange) andre konkurrenter, hvis du skal have en som mig som kunde, specielt, hvis du forventer, at dine kunder skal gå ind og registrere noget manuelt, når man andre steder kan gøre dette helt automatisk ved udstedelse af faktura.

Start webbutik med PrestaShop

Besøg JOJOBA.DK og find unikke gaveideer og flotte ting til hjemmet

Fra Stenløse
Tilmeldt 4. Jun 13
Indlæg ialt: 101
Fra  Roop webudvikling Skrevet kl. 00:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Presta:
ed fare for at blive lynchet, så er ViaBills produkt smartere
Nu vi er i gang vil jeg da tilføje at jeg til enhver tid vil anbefale folk en Magento shop frem for en Presta :-D nej spøg til side, men er det ikke lidt dårlig stil at ødelægge mandens forretning...?

Fra Fredericia
Tilmeldt 5. Nov 13
Indlæg ialt: 27
Fra  ErKi Data ApS rykkerportalen ApS Skrevet kl. 07:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

viaBill opkræver et transaktionsgebyr, for at udsende dine rykkere. Det vil sige de påtager sig ingen risiko.

Hos rykkerportalen udsendes 3 rykkere og to inkasso skrivelser inden skyldneren registreres i debitorregistret ved fortsat manglende betaling. Og det koster dig ingenting.

Rykkerportalen.dk | Markedets mest komplette rykker- og inkassoservice i samarbejde med Dansk KreditorService (no-cure-no-pay uden abonnement)

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 07:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er godt med flere alternativer og vælge imellem http://neminkasso.dk/

Yes Ja behovet er der i hvert fald, desværre.

Er det fordi vi har en forkert lovgivning?? Wink

Fra Aalborg
Tilmeldt 1. Oct 09
Indlæg ialt: 292
Skrevet kl. 08:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Kører I også sagen i fogedretten om nødvendigt af hensyn til forældelse?

Fra Fredericia
Tilmeldt 5. Nov 13
Indlæg ialt: 27
Fra  ErKi Data ApS rykkerportalen ApS Skrevet kl. 08:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Fogedretten er oftest ikke nødvendig. Vores proces garanterer at sagen ikke forældes de første fem år, da registrering i debitorregistret er en del af processen. Når man er registreret her, kan man ikke få kontokort eller banklån, så længe registreringen opretholdes. Derfor ser man ofte at betaling sker et stykke tid efter registreringen, så skyldner kan blive slettet fra registret. Det er vores erfaring, fra et andet produkt vi administrerer, at dårlige betalere ikke betaler fordi man banker på deres dør, men derimod når de finder ud af at de ikke kan optage nye lån.

Hvis der er begrundet indsigelse på kravet kan en retssag blive nødvendig. I det tilfælde kontakter vi dig omkring det videre forløb, da vi ikke kan tage fuld økonomisk risiko for sagsomkostninger, hvis en sag skal føres i retten. Vinder man sagen i retten vil skyldner pålægges at betale sags omkostninger, men man skal have en god sag, og være rimelig sikker på at skyldner har midler til at betale med, før vi anbefaler retssag.

Rykkerportalen.dk | Markedets mest komplette rykker- og inkassoservice i samarbejde med Dansk KreditorService (no-cure-no-pay uden abonnement)

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)