Helt sikkert Trustpilot har nogle ordentlige og grimme troværdighedskrak, hvis man følger lidt med i historierne om dem. Men jeg tror stadig at der er rigtigt mange danskere som ikke har registreret de her historier omkring at man kan købe sig til at anmeldelser bliver fjernet osv. E-mærket er i mine øjne bare en ekstra administrationsbyrde, og som du nævner Jesper...deres kriterier er ganske almindelig praksis for en enhver almindelig webshop, og det siger intet om butikkerns serviceniveau og kvalitet af varer. Det synes jeg derimod Trustpilot gør. Jeg har aldrig personligt undladt at handle et sted, fordi det ikke havde E-mærket, men jeg er flere gange gået uden om webshops, som havde en ringe score på trustpilot |
Der er mange delte meninger omkring trustpilot og E-mærket.
For vores vedkommende har vi valgt at have begge dele og har fin succes med det. Trustpilot har i særdelshed været vendt mange gange, men vi skal huske på at det har været en lille ide som er blevet udviklet over tid og i hele den proces har der selvfølgelig været udfordringer - desværre er der bare mange der hæfter sig ved netop de udfordringer og det er måske synd for et glimrende produkt som udvikler sig hver dag med international succes.
Når vi har E-mærket er det ikke fordi vi har vendt hver en grundsten i konceptet - men vi signalere til vores kunder at vi tager de gældende love og regler seriøst - hertil bliver vores site løbende evalueret af E-mærket og på den måde er vi men ikke mindst vores kunder sikre på at vi er helt up to date med reglerne. Jeg er ret overbevist om at jeg ikke selv ville holde mig opdatere på samme måde, så på den måde får jeg flere ting med i pakken når jeg bruger E-mærket.