Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tilbud til håndværkerfirmaerne!

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)
Tilmeldt 31. Jul 10
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 16:19
Hvor mange stjerner giver du? :

hej jeg vil høre nogle håndværkfirmaer om fagagenten ikke er fusk før jeg betaler dem håber jeg i vil hjælpe mig ud af problemet man kan bestille opgaver online men jeg er bange for de vil hæve alle mine penge ud hvis jeg giver dem min kriditkort oplysninger er der nogen af jer som allerede har tilmeldt jer og alt køre godt for jer jeg håber virkelig jeg hurtigst muligt for mit svar.

Tilmeldt 31. Jul 10
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 16:20

er fagagenten en sikker sted

Tilmeldt 22. May 10
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 20:17

Vi har idag ca. 20 nye kundetilmeldelser pr. dag, hvilket vil sige at vi formidler arbejdsopgaver for ca. 3 millioner kr. om dagen.

Sorry, men det skriger bare til himlen at der er noget helt galt her.

Desuden er det jo helt hen i vejret at man skal starte med at "binde" sig for 14000 kr i stedet for at betale dig feks. 5 % af den ordre du nu kan skaffe hjem til håndværkere eller lign. 

Desuden virker dine svar overfor kristiske indlæg meget "indøvet". 

Tilmeldt 22. May 10
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 20:20

Du skulle vel ikke hedde Schou til efternavn??

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 20:24

rosamahmood:

hej jeg vil høre nogle håndværkfirmaer om fagagenten ikke er fusk før jeg betaler dem håber jeg i vil hjælpe mig ud af problemet man kan bestille opgaver online men jeg er bange for de vil hæve alle mine penge ud hvis jeg giver dem min kriditkort oplysninger er der nogen af jer som allerede har tilmeldt jer og alt køre godt for jer jeg håber virkelig jeg hurtigst muligt for mit svar.

Hej RosaMahmood,

Tråden du tager op har sidst været aktiv i september 2007.

Med venlig hilsen

Tommy

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)