|
Hej Alle Dette er første gang jeg har været herinde siden Amino fik nyt udseende, så jeg håber at dette indlæg er lagt i den rigtige kategori, hvilket jeg da regner med den er Lidt baggrundshistorie: For et halvt år siden blev sitet www.fagagenten.dk sat i værk. Sitet har til formål at formidle arbejdsopgaver mellem kunde og håndværker. Konceptet kører på licitation. Det vil sige at når en kunde tilmelder en arbejdsopgave på fagagenten, (eks.vis. nyt badeværelse), er der op til 3 håndværkere fra kundens område, som kommer med tilbud på opgaven (der er selvfølgelig fuld beskrivelse af opgaven fra kundens side). Kunden vælger derefter hvilken håndværker i sit område han eller hun ønsker at benytte sig af. Vi har idag ca. 20 nye kundetilmeldelser pr. dag, hvilket vil sige at vi formidler arbejdsopgaver for ca. 3 millioner kr. om dagen. Der er altså rigeligt med arbejde til de håndværkere som tilmelder sig på fagagenten. Vi har kunder indenfor alle brancher (kloak, snedker, tømrer, vvs, el, antenne og parabol, gulvslibning, tagdækning, murerarbejde osv. osv.). Da det er første gang på amino at denne side omtales, vil jeg derfor komme med et godt tilbud til de selvstændige håndværkere som ønsker at afprøve systemet. Som udgangspunkt kan alle håndværkerfirmaer tilmelde sig helt gratis, og derefter få lov at byde ind på opgaver helt uden omkostninger. Tilbud: Er systemet tilfredstillende og ønsker man at fortsætte, udbyder vi en pakke med 100 licitationsopgaver til kr. 14.900 kr. ex. moms. (altså 149 kr. pr. opgave man byder ind på). Man vælger som håndværker selvfølgelig helt selv hvilke opgaver man vælger at komme med tilbud på. Til alle aminobrugerne vil jeg give 10% rabat på denne pris i hele september måned, så prisen bliver som følgende: Der tilbydes selvfølgelig ordregaranti hvis man ønsker at fortsætte hos os efter den gratis prøve. Tilmeld dit firma på: http://www.fagagenten.dk/opretfirma.html Hvis der er nogen som sidder med spørgsmål, kan i altid sende mig en PM
|
Hvordan kan man som håndværker sikre sig ikke at købe katten i sækken?
Hvordan kan man vide, at forespørgslerne ikke er fiktive eller allerede er gået i ordre selvom man har betalt for at få sagen tilsendt?
Sålænge det kører på sådan en måde ville jeg ikke være interesseret i sådan et samarbejde.
Jeg kan godt fra jeres side se idéen i, at en hel masse håndværkere betaler for at få lov til at byde på et stykke arbejde, Men man har hørt før (i en anden tråd herinde), at selvom man er helt i bunden med sin pris får man ikke opgaven.
Der må kunne findes en metode som i og alle de andre udbydere i denne kategori kan leve med, hvor både bygherre og håndværker betaler en del af kagen, når ordren er kommet i stand, istedetfor bare at belaste håndværkeren med en masse penge og spildt tid.
Klaus
Bliv gratis medlem