Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Regnskab for en online brugerside.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus C
Tilmeldt 21. Feb 10
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 22:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er,

Jeg har så sent som i dag, sent de famøse papire afsted, for at oprette min nye virksomhed

Virksomheden er bygget op om et online koncept, der har til formål at give brugeren mulighed for at tjene penge hjemmefra. Indtægten kommer fra annoncører. 

Uden at afsløre for meget, kan man altså oprette sig som bruger og tjene penge på annoncer. 

Hjemmesiden har jeg styr på, men når det kommer til regnskab osv. osv. er jeg meget ny. 

Annoncørerne indbetaler penge til en konto via Paypal

Brugerne kan ligeledes få udbetalt deres penge via Paypal.

Virksomhedens indtægt bliver differencen på hvad annoncørerne betaler og hvad brugerne kan tjene. 

..Men hvordan skal jeg så få bogført disse ind- og udtægter?

Er annoncørerne mine kunder og brugerne mine ansatte, eller hvordan foregår alt dette? 

Hvordan kommer jeg i det hele taget bedst igang? 

Håber på forståelse og gode råd fra gode iværksættere

God aften derude. 

// Simon Degn, Aarhus C.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46764
Fra  John Hannover Skrevet kl. 22:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Simondegn:
Virksomhedens indtægt bliver differencen på hvad annoncørerne betaler og hvad brugerne kan tjene. 
jep det annoncørerne betaler er indtægter i omsætning og det som du skal betale til brugerne er udgifter - ikke til ansatte men som betaling til brugerne ja. Præcist hvad det skal hedde kan jeg ikke svare på ud fra dette.

En krølle vil være om brugerne er danske eller udlandske og private eller virksomheder momsmæssigt. Gir du en revisor det helt konkrete setup kan han let svare dig.

Jeg vil ikke vove mig ud i yderligere svar her, bare som nævnt IKKE ansatte men indtægter og udgifter og din udfordring kan være evt salgsmoms og importmoms ydelser men der må du vente på en der er mere vant til den type her som læser sig op ad affiliate som jeg læser det

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)