Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeres syn på mit logo udkast..

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)
Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 12:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Mihammed:

Et godt logo er et folk kan huske nu og mange år frem og ved netop til hvilket firma det høre til og aller vigtigst! et simpelt logo.
Kig bare på Spies nye logo, mere simpelt kan det ikke blive næten og alle ved det tilhøre dem  

Spieses logo design er simpelt og smukt ja, selv om det er en næsten tro kopi af andre logoer der findes derude. Men fair nok.

Hej Kenneth

Rune samt andre har ret i at, et logo design skal være simpelt i forhold til dit, der er lidt for mange detaljer og fnuller som dit logo sagtens vil kunne klare sig uden. De fleste der har svaret her arbejder med grafik til dagligt og ved hvad de snakker om. Nu hvor det er sagt, så er det sådan set helt op til dig. Hvis du vil have en bredere mening, så skal du spørge så mange mennesker som muligt, og ikke kun grafiker som du har fået fat på her.  Et logo design kan sagtens bliver stort selv om den ikke helt har de korrekte mål eller følger de såkaldte regler med typografi, farver, placering osv..

Lad være med at tage det så tung, lav hellere en større undersøgelse og find frem til hvad dit publikum/målgruppe synes.

Hav en god weekend.

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Fra Herlev
Tilmeldt 1. Sep 10
Indlæg ialt: 84
Fra  www.SmilMax.dk Skrevet kl. 12:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for godt svar, vi er ved at teste det private netværk også, da de ikke ser med "jeres" øjne, men det med fuld overlæg at få ris og ros her da det konstruktiv kritik man får, og kan bruge til nogen om man vil det eller ej. 

Men det ret svært syns jeg da vi har et langt navn, som i sig selv fylder meget og gerne vil have et logo som også viser noget omkring os, så navnet ikke bare er det som folk læser, og de ting bliver jo hurtigt "meget" så med mine øjne er det ret svært at finde en "lille"løsning.

Der var en som sendte sol,vand i et og i farver som bogstaverne også gik igen med.

Det kunne vi også ret godt li faktisk, men sagde ikke rigtigt noget om os. 

Men dejligt folk gider at skrive hvad de syns. :)

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)