Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger kick-ass partner til et spændende køreklart onlineprojekt

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 9. Feb 13
Indlæg ialt: 119
Fra  Studiesalg.dk Skrevet kl. 19:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer 

Jeg har det sidste 1½ års tid arbejdet hårdt på at udvikle den perfekte handelsportal for brugte studiebøger, samt at få den implementeret på et par af landets uddannelser. Det fungerer absolut fantastisk, og ingen eksisterende løsninger er tæt på at have et ligeså godt produkt.

Nu er min næste store udfordring at få det ud til resten af landets studerende. Derfor søger jeg:

- En kick-ass partner med drive som kan sælge sand i sahara.
- Du er typen som selv har kreative ideer til markedsføring og kan arbejde selvstændigt
- God til at netværke og møde nye mennesker
- Vil være med fordi det er et spændende og udfordrende projekt, og har en indre iværksætter der bare vil gøre en forskel!
- Du er sikkert mellem 20-30 år og gerne bosat på fyn, men ikke et krav

Det er vigtigt at tilføje, at portalen endnu ikke er så langt som at have en omsætning. Jeg har kun opnået proof of concept på at der er et marked på trods af eksisterende løsninger, og har planer for hvor indtjeningen skal ligge (og ikke bare 'reklamer'!). 
Derfor er det ok hvis du stadig har en bibeskæftigelse som studerende eller et job, jeg studerer også selv ved siden af, men ønsker virkelig at få skaleret det her op i fuld størrelse.
Jeg vil vove at påstå at et programmeringsarbejde til denne portal ligger et sted mellem 150k-250k, så hvis du synes det lyder interessant, er dette en sweet deal for dig at spare en masse penge på at komme igang. Det vigtigste for mig at du passer beskrivelsen samt at vi har en god kemi - så løser vi resten. 

Til jer andre derude, hvad er jeres erfaringer med at finde en god partner?
Hvad skal man lægge særlig vægt på, og hvordan undgår man at en af parterne føler sig snydt pga. forskellige forventninger?

Bedste hilsner
Rasmus 

www.easify.dk

Freelance webprogrammør med 12 års erfaring til 399,- i timen. Ekspertise indenfor PHP, MySQL, samt frontendudvikling.

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)