Har du en god historie fra din opstart du gerne vil dele med resten af de andre GREAT MIND's i landet. Jo bedre din historie er jo federe er det blot! Vi kunne rigtig godt tænke os at høre fra dig, også selvom du måskede allerede har postet din historie et sted idag allerede.
Jeg er gået igang med et nyt koncept med en samarbejdspartner hvor vi gerne vil lave et kartotek over danske iværksætteres succes historier og derfor er netop DIN historie interessant for os!
Kunne du tænke dig at få delt din historie med folk og dele en del af dit overskud og energi med resten ? Så hold dig ikke tilbage, fingrene på tastaturet og send mig en besked. Jeg glæder mig til at høre fra dig
Hej Christina Nordquist det behøver du ikke fortæller os andre, vi er ligeglade med om du følger med eller ej, og hvis det er fordi du gerne vil have en mail hver gang, der sker nyt så tryk på Send e-mail hvis nogen svarer på indlægget øverst oppe.
Brug Læsø Saltcare Creme til irriteret, tør eller kløende hud. Køb den billigt her nu.