Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er det for mange mails at sende ud? Martin Thorborg

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Aug 12
Indlæg ialt: 180
Skrevet kl. 11:07
Hvor mange stjerner giver du? :

1 mail hver dag, de sidste 4 dage. Er det kun mig som synes det er sjovt at én af de eneste "reklame"mails jeg er blevet decideret træt af og betegner som spam, kommer fra selveste Thorborg?

Og for lige at give tråden et formål. Hvor mange mails og hvor tit, synes i det er i orden at sende ud for at reklamere for et "tilbud"?

Fra Slagelse
Tilmeldt 13. Jun 09
Indlæg ialt: 941
Fra  Grønlund Web Skrevet kl. 11:18

Mindes et podcast med ham engang, hvor han taler om, at nu flere mails han sender, desto mere sælger han. At han så får en 1% til at blive sure er vel ligemeget, når han sælger så meget mere. Kan ikke lige huske podcastet - kan være en anden kan Skype-Wink

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 11:22
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Den 4 mails du snakker om, har mere end fordoblet min omsætning.
Og ja, nogle få bliver sure, men jeg er glad :-)

De bedste hilsner

Martin

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Nov 06
Indlæg ialt: 577
Fra  Bærbar.com Skrevet kl. 11:25

Jeg har da ikke modtaget nogle reklamemails - måske det er fordi jeg betaler lidt småpenge hver måned :-)

Vil du gerne se en af vores <a href="https://ravfund.dk">Ravlygter</a> i funktion eller evt. teste din egen er du altid velkommen på vores indendørs strand i Nordjylland.

Tilmeldt 25. Sep 13
Indlæg ialt: 170
Skrevet kl. 11:25

LowDog:

1 mail hver dag, de sidste 4 dage. Er det kun mig som synes det er sjovt at én af de eneste "reklame"mails jeg er blevet decideret træt af og betegner som spam, kommer fra selveste Thorborg?

Og for lige at give tråden et formål. Hvor mange mails og hvor tit, synes i det er i orden at sende ud for at reklamere for et "tilbud"?

Der er da ingen der tvinger dig til at modtage disse mails?

*unsubscribe*

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:31

Jeg har lige fået Martins uigenkaldeligt sidste og bedste tilbud på hans e-bog. Jeg synes det kunne være morsomt at overvære, at han gik planken ud og synes det var lidt interessant hvor "billigt" han var villig til at sælge i den sidste ende.

Jeg skal ikke afsløre slutningen her, men blot nævne at det satte mig i en samvittighedskonflikt der forbød mig at slå til ;-)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)