1 mail hver dag, de sidste 4 dage. Er det kun mig som synes det er sjovt at én af de eneste "reklame"mails jeg er blevet decideret træt af og betegner som spam, kommer fra selveste Thorborg?
Og for lige at give tråden et formål. Hvor mange mails og hvor tit, synes i det er i orden at sende ud for at reklamere for et "tilbud"?
Mindes et podcast med ham engang, hvor han taler om, at nu flere mails han sender, desto mere sælger han. At han så får en 1% til at blive sure er vel ligemeget, når han sælger så meget mere. Kan ikke lige huske podcastet - kan være en anden kan
Jeg har da ikke modtaget nogle reklamemails - måske det er fordi jeg betaler lidt småpenge hver måned :-)
Vil du gerne se en af vores <a href="https://ravfund.dk">Ravlygter</a> i funktion eller evt. teste din egen er du altid velkommen på vores indendørs strand i Nordjylland.
1 mail hver dag, de sidste 4 dage. Er det kun mig som synes det er sjovt at én af de eneste "reklame"mails jeg er blevet decideret træt af og betegner som spam, kommer fra selveste Thorborg?
Og for lige at give tråden et formål. Hvor mange mails og hvor tit, synes i det er i orden at sende ud for at reklamere for et "tilbud"?
Der er da ingen der tvinger dig til at modtage disse mails?
Jeg har lige fået Martins uigenkaldeligt sidste og bedste tilbud på hans e-bog. Jeg synes det kunne være morsomt at overvære, at han gik planken ud og synes det var lidt interessant hvor "billigt" han var villig til at sælge i den sidste ende.
Jeg skal ikke afsløre slutningen her, men blot nævne at det satte mig i en samvittighedskonflikt der forbød mig at slå til ;-)