Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

syerske søger til babytøj

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Feb 12
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 21:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle aminoerSmile

Som overskriften lyder, så søger jeg en syerske omkring Varde/Esbjerg området, som kan sy mine design af babytøj...det skal være til en forholdsvis billig pris, da det er til videresalg på nettetSmile

Jeg har ikke nogle vilde designs og her i starten, vil det være ca 15 forskellige designs (bluser, kjoler, heldragter og bukser) men der er masser af gode farver fordelt på både velour, jeans og bomuldSmile

kontakt mig herinde eller send mig en mail på anitahansen83@hotmail.com

Mange hilsner fra Anita Hansen

Tilmeldt 30. Oct 08
Indlæg ialt: 1023
Fra  Juul-s media Skrevet kl. 21:27

knoxx-jewelry:
Som overskriften lyder, så søger jeg en syerske omkring Varde/Esbjerg området

Prøv Krak.dk der kan du finde systuer i nærheden 

Tilmeldt 24. Oct 13
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 15:31

Hej Anita.

Jeg er uddannet designer, konstruktør og skrædder - jeg er bosat i både Hjørring og Århus og ikke varde/esbjerg området. Jeg har mit eget tøjmærke og ligeledes min egen systue. Jeg kan hjælpe med processen fra ide til det færdige produkt, kan sy prototyper og færdige modeller og ligeledes konstruere mønstrer ud fra enten standart-mål eller ønsket mål. Hvis du skulle have interesse i at høre mere er du velkommen til at kontakte mig her eller på design.sind@gmail.com

Med venlig hilsen

Trine-maj

Tilmeldt 25. Oct 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 20:57
Hej :)

Er det kun syning eller søger du også hjælp til konstruktionen ?
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:12

Hej

Jeg vil mene det er ret dyrt at få syet i DK, men måske du skulle bruge en europæisk producent?

Hvis du får brug for teknisk dokumentation og mønstre til udenlandsk producent, så kan jeg hjælpe dig.

www.pajpattern.dk

mvh Pia

Fra Andoharanofotsy
Tilmeldt 24. Jun 06
Indlæg ialt: 713
Fra  Skandic Madagascar Skrevet kl. 11:56

hej Anita, 

det er ikke den billigste løsning du har valgt, men med garanti pt. den mest praktiske. Dog har du en smule volume på produktionen og du er altid velkommen at høre på priser etc. 

Jeg har lige lagt denne tråd op: http://www.amino.dk/forums/t/211414.aspx#1401819

Mvh Mikkel

http://www.mwcreation.net

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)