Som overskriften lyder, så søger jeg en syerske omkring Varde/Esbjerg området, som kan sy mine design af babytøj...det skal være til en forholdsvis billig pris, da det er til videresalg på nettet
Jeg har ikke nogle vilde designs og her i starten, vil det være ca 15 forskellige designs (bluser, kjoler, heldragter og bukser) men der er masser af gode farver fordelt på både velour, jeans og bomuld
Jeg er uddannet designer, konstruktør og skrædder - jeg er bosat i både Hjørring og Århus og ikke varde/esbjerg området. Jeg har mit eget tøjmærke og ligeledes min egen systue. Jeg kan hjælpe med processen fra ide til det færdige produkt, kan sy prototyper og færdige modeller og ligeledes konstruere mønstrer ud fra enten standart-mål eller ønsket mål. Hvis du skulle have interesse i at høre mere er du velkommen til at kontakte mig her eller på design.sind@gmail.com
det er ikke den billigste løsning du har valgt, men med garanti pt. den mest praktiske. Dog har du en smule volume på produktionen og du er altid velkommen at høre på priser etc.