Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Flytning til USA - transport af ejendele

Side 2 ud af 3 (27 indlæg)
Fra New York, NY
Tilmeldt 22. Feb 08
Indlæg ialt: 255
Skrevet kl. 13:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej BoAnd

Mange tak for svaret, jeg vil kigge på packman :) 43k er en del, men vi har formentlig brug for væsentlig mindre plads end det, så det må kunne gøres billigere. Håbet er at finde noget omkring de 10k.

Takker mange gange for svar, og hører gerne fra andre også :)

Fra Flensburg
Tilmeldt 14. Jan 14
Indlæg ialt: 272
Skrevet kl. 13:38
Hvor mange stjerner giver du? :

tillykk med greencard :) 

Danmarks nye eksklusive sexshop winkwink.dk. Der har et stort udvalg af sexlegetøj, og lingeri.

Fra New York, NY
Tilmeldt 22. Feb 08
Indlæg ialt: 255
Skrevet kl. 13:39
Hvor mange stjerner giver du? :

hehe jo tak :)

Tilmeldt 21. Sep 11
Indlæg ialt: 141
Skrevet kl. 13:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvor deltog du i at vinde et green card hvis jeg må spørge? :-)

Fra New York, NY
Tilmeldt 22. Feb 08
Indlæg ialt: 255
Skrevet kl. 14:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det er der kun ét sted man kan, og det er her: https://www.dvlottery.state.gov/

Man kan registrere sig til lotteriet hvert år, fra starten af oktober til starten af november.

Jeg har overvejet at skrive en detaljeret blogpost om hvordan det foregår, samt hele den efterfølgende process.. måske jeg burde gøre det :)

Fra Hundested
Tilmeldt 20. Sep 13
Indlæg ialt: 175
Fra  Minfragt.dk Skrevet kl. 14:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

10k er meget naivt, jeg sender og modtager paller fra USA, og for 10k kan du på en go dag få 2 paller hjem, så du skal ud i at leje en skibs cont, og derefter få den fragtet, en go pris ville være 30k, 10k er meget urealistisk. :) 

(har egen spedition virksomhed

mvh Carsten. 

Med venlig hilsen

Carsten Bo Larsen http://wastebutler.dk

Fra New York, NY
Tilmeldt 22. Feb 08
Indlæg ialt: 255
Skrevet kl. 14:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Carsten Bo Larsen:

10k er meget naivt, jeg sender og modtager paller fra USA, og for 10k kan du på en go dag få 2 paller hjem, så du skal ud i at leje en skibs cont, og derefter få den fragtet, en go pris ville være 30k, 10k er meget urealistisk. :) 

(har egen spedition virksomhed) 

mvh Carsten. 

Hej Carsten

Mange tak for info. Som udgangspunkt aner jeg ikke hvor meget det koster, og efter hvad du skriver er 10k jo nok sat for lavt så. Det kan dog være jeg kan komme ned i det leje hvis jeg går sammen med andre, da jeg ikke har behov for en hel container selv. Det lader til at den mindste container der anvendes er en 20', hvilket jeg kan forstå på BoAnds post var mere end rigeligt for dem.

Fra Hundested
Tilmeldt 20. Sep 13
Indlæg ialt: 175
Fra  Minfragt.dk Skrevet kl. 14:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

En 20' er den standard der bliver brugt i søfragt, når det er sagt så kan du også sende i 10' 10 fods containeren er den mindste officielle skibscontainer, som er godkendt af diverse standardiseringsorganisationer. Det er lillebroren til den meget almindelige 20 fods container, og selve den ældste storebror 40 fods containere. 

Eksterne mål på 10 fods containeren

  • En længde på 2,99 meter
  • En bredde på 2,44 meter
  • En højde på 2,59 meter

Interne mål på 10 fods containeren

  • En længde på 2,83 meter
  • En bredde på 2,35 meter
  • En højde på 2,38 meter
  • Kapacitet på 15,83 kubikmeter

Målene kan ændre sig, selvom der er standardmodeller indenfor 10 fods containere – dog er det yderst sjældent at afvigelsen er mere end et par centimeter på de eksterne mål.

Mvh Carsten 


Med venlig hilsen

Carsten Bo Larsen http://wastebutler.dk

Fra New York, NY
Tilmeldt 22. Feb 08
Indlæg ialt: 255
Skrevet kl. 14:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen

Mange tak for info! Antaget at man kan stable tingene (hvilket man vel kan hvis de pakkes korrekt), så tænker jeg umiddelbart, at jeg godt kunne få plads til mine møbler og kasser i en 10' container. Det drejer sig umiddelbart om 2 boksmadresser, 2 bogreoler, 2 stigreoler, et sofabord og en skænk + vetrine. Derudover naturligvis en stribe flyttekasser. Det lyder af meget, men jeg tænker at det nok godt kan lade sig gøre hvis det stables korrekt.

Jeg takker ihvertfald rigtig mange gange for info, fremgangsmåden må vel være at indhente tilbud fra diverse udbydere på flytning via en 10' container når vi nærmer os den tid.

Mvh. Kristian

Fra Hundested
Tilmeldt 20. Sep 13
Indlæg ialt: 175
Fra  Minfragt.dk Skrevet kl. 14:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Ja man kan stable godt i en 10' på mindre bygge pladser bliver de ofte også brugt til kontor, hvis du bor tæt på en havn så gå en aftentur ned og kig på 20' og 10' container, så får man et meget godt indblik i hvad der kan være i dem.. :)

Får du brug for ydeligere hjælp med fragten så du velkommen til at smide mig en mail på cbl@minfragt.dk 

Med venlig hilsen

Carsten Bo Larsen http://wastebutler.dk

Side 2 ud af 3 (27 indlæg)