Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Flytning til USA - transport af ejendele

Side 3 ud af 3 (27 indlæg)
Tilmeldt 7. Oct 14
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 17:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvilken hjemmeside var det du vandt det Green Card på

Tilmeldt 22. Jul 14
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 18:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Har tidligere undersøgt hvad det vil koste at få fragten en 20' container den vej over, og alle steder siger de ca 55000 kr.

Så med mindre dine boxmadrasser og andre møbler er meget specielle eller har en særlig værdi for dig vil jeg gøre som Carsten Jakobsen, og sælge det meste og købe nyt.. Ved Thomas Rosenstand gjorde det samme da de flyttede til Florida.

Lige umiddelbart vil jeg dog mene at du nemt kan have dine møbler på 12-15 m2, så kan du finde nogen at dele med var det måske en mulighed 

Tillykke med gevinsten og held og lykke i guds eget land :-)

Min stedsøster vandt også i den sidste trækning, så hun flytter også "hjem" til Tampa, Florida i starten af 2015

Tilmeldt 3. Feb 14
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 18:39
Hvor mange stjerner giver du? :

CarinaPfeiffer:
Hvilken hjemmeside var det du vandt det Green Card på

Hej Carina

Der er kun et sted du kan ansøge om at være med i lotteriet (resten er scams) og det er direkte på det site som den amerikanske stat stiller til rådighed for dette:

https://www.dvlottery.state.gov/

/Niels

Fra New York, NY
Tilmeldt 22. Feb 08
Indlæg ialt: 255
Skrevet kl. 20:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Niels.M:

CarinaPfeiffer:
Hvilken hjemmeside var det du vandt det Green Card på

Hej Carina

Der er kun et sted du kan ansøge om at være med i lotteriet (resten er scams) og det er direkte på det site som den amerikanske stat stiller til rådighed for dette:

https://www.dvlottery.state.gov/

/Niels

Præcis, og lotteriet er åbent nu, så det er bare med at registrere sig hvis man vil være med! :)

Tilmeldt 7. Oct 14
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 20:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvordan gør jeg så. Skal nemlig giftes med en amerikaner, men ku være fedt at vinde et green card før

Tilmeldt 15. May 21
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 23:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Det er IKKE korrekt at det ikke koster noget at deltage i visa vaiwa lotteriet. Det koster $550 og så har du en chance i 5 år. Sådan har det altid været.
Skal lige siges jeg godt det det her er et gammelt opslag, men synes lige jeg ville gøre opmærksom på den fejl. Chancen er heller ikke specielt lille, jeg vandt mit med 1/30
Håber I hygger jer herovre. Jeg bor i FL og ELSKER det 🥰
Fra New York, NY
Tilmeldt 22. Feb 08
Indlæg ialt: 255
Skrevet kl. 17:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Charlotte84:
Det koster $550 og så har du en chance i 5 år. Sådan har det altid været.

Det er vigtigt at påpege, at dette ikke er nødvendigt. Det du henviser til er en af de mange services, der tilbyder at tilmelde dig lotteriet i 5 år i træk, efter du har givet dem alle dine oplysninger (og betalt dem for det). Det svarer til at du hyrer mig for at gå ned og købe dine lottokuponer - hvilket du selvfølgelig kan gøre, eller du kan tage turen selv :)

Det er netop derfor det er vigtigt at bruge den officielle side, https://dvlottery.state.gov. Det er her du tilmelder dig (gratis), og du betaler ikke "lotteriafgiften" før du har vundet (den betaler du direkte på den Amerikanske ambassade i Stockholm). Eneste udgift jeg havde FØR jeg havde vundet var betaling for at få lavet nye pasfotos i amerikansk format. Al anden udgift, inklusiv nødvendige vaccinationer, var efter jeg var udtaget.

Side 3 ud af 3 (27 indlæg)