Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Brug mig alt det i vil i en måned for 3000,-

Side 1 ud af 4 (32 indlæg)
Fra Horsens
Tilmeldt 2. May 07
Indlæg ialt: 828
Skrevet kl. 09:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen

Jeg har ikk de helt store referencer så derfor søger jeg nu masser af arbejde :D

Jeg vil gerne tilbyde jer at bruge mig en helt måned for 3000,-

Jeg kan tilbyde stort set alt indenfor grafisk design.

Et eksempel på det kunne være: Har i en hjemmeside som skal have en del opdateringer eller skal der nogle banner på. Eller står du og skal bruge nogle visitkort design eller lige pludselig et flyere design, så giver du mig blot et klad også går jeg igang med det samme fordi du har booket mig en hel måned.

Skrive en mail til nicolai@mn-magic.dk og vi kan finde ud af noget.

Min pris er kun 3000 da jeg ikke har de helt store referencer og vise dig.

Nu tænker i sikret hvis i har fuldt med på amino. Har du ikk også lige sagt at du havde en pokershop. Og jo det har jeg, men jeg vil meget gerne til at lave noget mere grafisk design (har været igang i 2 år). For man er jo ikke iværksætter for ingen ting Stick out tongue 

Hilsen Nicolai Christensen - Reklamebureauet Drive design.

Fra Kolding
Tilmeldt 23. Oct 05
Indlæg ialt: 900
Fra  WORDPRESSKONSULENT ApS Skrevet kl. 09:58

Lad os se de få referencer du har indtil videre så. Jeg har masser af projekter der kan bruge grafik, men man kræver jo en vis kvalitet :)

--
Uffe Fey, WordPress-konsulent på fuld tid

Fra Horsens
Tilmeldt 2. May 07
Skrevet kl. 10:05

Hej.

De referencer jeg har, er nogle design til visitkort og 2 flyvere. Og jeg kan ligeså godt være ærlig, det er ikk nogle jeg har til at ligge på min computer, så kan altså desværre ikke vise dig dem. Det kan godt være det lyder lidt dumt, men ja.

Det er også derfor jeg kun tager 3000,- og tilbyder at du bruger løs af mig i den måned og hvis du booker 3 måneder for du dem til 2500 stk. alså 7500,-

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 10:10

Så er du nød til at lave nogle fiktive referencer. Du får ikke nogen til at vælge grafiker uden man kan se hans stil.

Fra Horsens
Tilmeldt 2. May 07
Skrevet kl. 10:15

ja det kunne godt være.

Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 10:25

Syntes godt nok en helt måned, lyder lidt løst? Er det 37 timer * 4 = 148 - hvilket vil sige en timeløn på ca 20 kr? :-) 

// Jesper Skov

Fra Horsens
Tilmeldt 2. May 07
Skrevet kl. 10:37

Nej det er en hel måned, og for det første fordi jeg ikk har de store referncer og for det andet er det jo ikk sikret at en virkomshed bruger mig særlig meget, men det kan også være en som bruger mig meget. Og ja ved misbrug af ydelsen ophæver samarbejdet med det samme :D

Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 10:45

Nicolai Christensen:
 Og ja ved misbrug af ydelsen ophæver samarbejdet med det samme :D

Hvad er misbrug af ydelsen?
For udfra din overskrift "Brug mig ALT det i vil i en måned" kan man jo ikke misbruge ydelsen da den ligger op til ubegrænset arbejde i en mdr..

Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 10:57

Nicolai Christensen:

Nej det er en hel måned, og for det første fordi jeg ikk har de store referncer og for det andet er det jo ikk sikret at en virkomshed bruger mig særlig meget, men det kan også være en som bruger mig meget. Og ja ved misbrug af ydelsen ophæver samarbejdet med det samme :D

Okay - så det er 24 timer * 30 dage = 720 timer. Så nu er vi nede på omkring 4 kr i timen? Og dog siger du også at man ikke må misbruge dig - hvad er det så mere præcist man får for de 3000 kr. - det arbejde du har lydt/tid til. Så må du da også gerne købe mig i en måned for 1000 kr., hvis jeg selv bestemmer hvor meget jeg arbejder.

// Jesper Skov

Fra Sayulita
Tilmeldt 14. Aug 07
Indlæg ialt: 1407
Fra  Psykoterapeut og parterapeut Skrevet kl. 11:00

Enig - jeg kunne også godt bruge dig til forskellige ting, men vil se mere før jeg køber. Tag et par aminoers hjemmesider som du synes du kan gøre bedre og lav designet på dem og vis os det - så får vi indtryk af hvad du kan :)

God arbejdslyst

Mette

Side 1 ud af 4 (32 indlæg)