Hej! jeg skal lave en pitch for at få en investorer med på vognen, og jeg tænkte på om der var nogen som havde nogle gode ideer til hvordan man kan lave sådan en pitch? |
Hvordan laver jeg en god pitch?
- 1
Hvad arbejder du med, og hvad er dit produkt? Ved ikke endnu om jeg kan hjælpe, men vil gerne høre mere. Vh Ditte |
pitch synes jeg er meget individuelt i sin præsentation - men jeg kan godt sige lidt om hvad rigtigt mange investorer godt vil vide lidt om og det kan du se i INVESTORRÅD - Selve præsentationen laver du som du føler for god vind John Hannover |
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER
Min gratis blog www.johnhannover.com
Nu har jeg netop selv gennemgået et forløb med investorer hvor jeg skulle pitche flere gange for forskellige mennesker. Det endte med at de investerede i min virksomhed, så noget må jeg have gjort rigtigt. |
dit link til vuuh group ApS giver ikke så meget, men ville du være ked af at give et CPR så man kunne lære dit gode firma at kende - det er altid lettere for at forstå baggrunden. Søgning på Vuuh group ApS gav ikke noget så derfor besværer jeg dig (jeg er enig i dit skriv i øvrigt ) vh |
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER
Min gratis blog www.johnhannover.com
Min virksomhed er under stiftelse efter at have modtaget funding fra sdti :-) |