Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bryd igennem... Lev din drøm

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Rødovre
Tilmeldt 30. Jun 13
Indlæg ialt: 94
Fra  Daniel Kold Skrevet kl. 12:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi afholder i januar måned 2014 seminaret "Bryd igennem... Lev din drøm"

Det du lære helt konkret er, hvordan du rykker på dine idéer.

Vi har samlet vores fællesviden fra utallige coaching sektioner med såvel private som selvstændige og bragt det sammen med den viden og de erfaringer, som vi har gjort os via undervisning i kommunikation, NLP med videre.

Over to dage går vi helt ned i detaljerne omkring, hvordan man gør sit mål håndgribeligt og derefter hvordan man mentalt kan rykke sig derhen, hvor man slet ikke er i tvivl om, at det vil lykkedes at nå målet.

Så hvis du har en masse drømme, men aldrig får gjort noget ved dem, hvis du er selvstændig men synes det hele går for langsomt eller hvis du bare gerne vil vide hvordan du gør ord til handling, så viser vi dig hvordan.

Lidt om mig:
jeg er 37 år og har godt 19 års solid erhvervserfaring. Udover jeg har arbejdet med kundeservice i alle afskygninger og været butikschef igennem en årrække, så har jeg derudover coachede mindre erhvervsdrivende, assisterede på diverse typer undervisning og driver min egen virksomhed.

Lidt om Michael:
Min bror som kommer til at stå for hoveddelen af undervisningen, har 13 års erfaring indenfor det, at arbejde med andre mennesker. Han har igennem årene undervist private og firmaer i kommunikation, coaching, NLP og lavet længere forløb, ude i nogle af de største danske virksomheder. Michael har derudover skrevet de to bestsellers Sådan Spiser Du en Elefant og Inspiration til Positive Forandringer, samt turneret rundt med foredraget Fuck Flinkeskolen og meget andet.

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)