Først syntes jeg det er en pudsig skrive måde du har, med "du ville se" og "du også sagtens selv" og "du mener burde" osv... Hvis jeg havde opdaget fejlen ville jeg have gjort opmærksom på det. Jeg stolede fuldt og fast på at jeg kunne betale lånet tilbage på 48 mdr. og at det handlede om ca. 65.000,- kr. og det skriver jeg under på, hvilket banken også gør. Jeg bekræfter dette elektronisk under mødet. Advokat beløbet er jo betalt af banken ud af mine 40.000,- kr., hvilket indskuddet også er. Vi sidder ikke og lægger tallene sammen under mødet. Jeg stoler som sagt på at banken har styr på det, og rådgiveren fremlægger på mødet, at det er 65.000,- kr. der skal betales over 48 mdr. og i mit hovede er det tal ikke helt ved siden af. |
micmouse:Hvorfor kommer du ikke med noget du selv ved ?
Det er sku lidt svært da jeg hverken er dig eller din bank rådgiver :)
Men lad os parkere den - du søger at du får ret, og ud fra de oplysninger du har oplyst, så ud fra min bedste overbevisning, så kan jeg ikke give dig det.
Men hvis du mener du har ret, så er det gå til klagenævnet. Du får ikke noget ud af at forsøge at overbevise brugere på Amino.