Hej Google henviser til masse tråde her på amino.dk så prøver da lige her en gang. Jeg søger en dedikeret hosting udbyder som har styr på deres netværk og hardware. Det SKAL være "enterprise" Hvem bruger I pt? Virksomheden skal være placeret i DK. Dedikeret server skal ligeledes være high class og det seneste på markedet. Gerne 2 E5 eller E7 processorer tilhørende SSD diske eller 15k SAS diske. I alt 1TB hurtige diske. Plus 10-20TB SATA diske til "arkiv" - 7200 RPM er fint. 100Mbit flatrate trafik med 1gbps port. Det er en medieserver med ordenlig omgang load og trafik fra hele verden, dog 70% dansk trafik. SLA aftale på minimum 99.80% oppetid og hardware udskift inden 24timer. Budget: 180.000 dkk årligt. Kunden er et universitet i København med forskning som primær arbejdsområde men projektet finansieres af EU. Jeg er i øvrigt ved at indhente tilbud fra andre udbydere fra en google søgning. På forhånd tak! Mvh Sander |
Tag en snak med os :) https://www.connspire.com - jeg er faktisk på vores chat lige nu :)