Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hosting Enterprise - DK

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 20. Apr 09
Indlæg ialt: 539
Skrevet kl. 13:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

SanderDK:

Hej

Google henviser til masse tråde her på amino.dk så prøver da lige her en gang.
Jeg søger en dedikeret hosting udbyder som har styr på deres netværk og hardware. Det SKAL være "enterprise"
Hvem bruger I pt? Virksomheden skal være placeret i DK.

Dedikeret server skal ligeledes være high class og det seneste på markedet. Gerne 2 E5 eller E7 processorer tilhørende SSD diske eller 15k SAS diske. I alt 1TB hurtige diske.
Plus 10-20TB SATA diske til "arkiv" - 7200 RPM er fint.
100Mbit flatrate trafik med 1gbps port.

Det er en medieserver med ordenlig omgang load og trafik fra hele verden, dog 70% dansk trafik.
SLA aftale på minimum 99.80% oppetid og hardware udskift inden 24timer.

Budget: 180.000 dkk årligt.

Kunden er et universitet i København med forskning som primær arbejdsområde men projektet finansieres af EU.

Jeg er i øvrigt ved at indhente tilbud fra andre udbydere fra en google søgning.

På forhånd tak!

Mvh
Sander 

Hej Sander,

Du skal være velkommen til at kigge nærmere på vores manged cloud løsninger. Det er dog ikke dedikeret, men hvis du kontaker os, skal jeg gerne forklare, hvorfor at virtuellisering er bedre end egne dedikerede servere. Ellers, så skal vi nok se om vi kan sammensætte en løsning til dig alligevel. :-)

Vi håber at høre fra dig! God weekend!

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 14:41
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej Sander

Med sådan et budget, så er der faktisk råd til at vælge nogle af de større spillere her i DK, f.eks. NetGroup, Klestrup etc. dem bør du bestemt overveje.

En ting som jeg syntes der tit bliver overset nogle man vælger hosting udbyder, er at kigge på udbyderens økonomi, tjener de penge ? har de penge ?

Det er super nemt, at checke firmaer regnskaber på http://www.proff.dk .

Det er selvfølgeligt kun aktie og anpartsselskaber der er på Proff, men personligt ville jeg heller aldrig vælge et personligt ejet virksomhed, eller et I/S til sådan en opgave.

Held og lykke, med jagten!

Fra København
Tilmeldt 20. Apr 09
Skrevet kl. 18:58

Lundsby:

Hej Sander

Med sådan et budget, så er der faktisk råd til at vælge nogle af de større spillere her i DK, f.eks. NetGroup, Klestrup etc. dem bør du bestemt overveje.

En ting som jeg syntes der tit bliver overset nogle man vælger hosting udbyder, er at kigge på udbyderens økonomi, tjener de penge ? har de penge ?

Det er super nemt, at checke firmaer regnskaber på http://www.proff.dk .

Det er selvfølgeligt kun aktie og anpartsselskaber der er på Proff, men personligt ville jeg heller aldrig vælge et personligt ejet virksomhed, eller et I/S til sådan en opgave.

Held og lykke, med jagten!

Jeg er til dels enig i det du skriver. Men er man ikke lidt anti-iværksætter, hvis man altid vælger de virksomheder med de største resultater og egenkapitaler? ;-)

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 19:12

Patrick - Meebox:
Men er man ikke lidt anti-iværksætter, hvis man altid vælger de virksomheder med de største resultater og egenkapitaler? ;-)

Som jeg ser det, så er os iværksætteres opgave, at leverer innovative produkter, som er så gode at kunderne vælger os, selvom der er en markant større risiko, for at vi lige pludselig ikke kan leverer, end et større velkørende og velkonsolideret selskab.

MEN det skal siges at bare fordi et selskab, er stort betyder det langt fra at det tjener penge, det er derfor det er så sjovt at checke Proff, det er tit at man finder selskaber som man ellers troede var velkørende, faktisk er nødlidende.
Fra København
Tilmeldt 20. Apr 09
Skrevet kl. 19:57

Lundsby:

Patrick - Meebox:
Men er man ikke lidt anti-iværksætter, hvis man altid vælger de virksomheder med de største resultater og egenkapitaler? ;-)

Som jeg ser det, så er os iværksætteres opgave, at leverer innovative produkter, som er så gode at kunderne vælger os, selvom der er en markant større risiko, for at vi lige pludselig ikke kan leverer, end et større velkørende og velkonsolideret selskab.

MEN det skal siges at bare fordi et selskab, er stort betyder det langt fra at det tjener penge, det er derfor det er så sjovt at checke Proff, det er tit at man finder selskaber som man ellers troede var velkørende, faktisk er nødlidende.

Enig. Selv de store selskaber falder sammen, som vi specielt har set de sidste par år. :-)

Fra Odense
Tilmeldt 31. May 08
Indlæg ialt: 8
Fra  Micusto Skrevet kl. 20:00
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person
Fra Aarhus
Tilmeldt 7. May 13
Indlæg ialt: 967
Skrevet kl. 20:02

Tag et kig på pil.dk - yderst professionelle og de kan klare enhver opgave.

PHP Freelancer med speciale i Laravel og API integrationer

Tilmeldt 12. Oct 13
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 10:34

Kære alle

Tak for hjælpen. Nu har jeg en del i kikkerten og skal til at lave lidt research. Jeg vender tilbage om et stykke tid når vi har valgt udbyderen.

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)