Jeg er på udkig efter en funktion i Woocommerce der gør at man kort sagt kan ha´ "parent-products" og "child-products" på ens produkt-kategori sider (og evt. under-kategori siderne)
Der er lavet en del om i Woocommerce, så der ingen produkt side er Alle produkter listet ned af produkt kategorierne og underkategorierne.
Øverst er alle linjer faktisk produkter (eller "tilbehør" til forældre produktet) man skal kunne tilføje til kurven, dog uden der er en pris, og samtidig med at den kobler sig ind på forældre produktet. Så ejeren ved hvad kunden har bestilt
De har 3 forskellige priser, hvor man vælger den ene eller den anden. Det ville være fedt hvis funktionen kunne indebærer et par krav/huske ting inden man kunne tilføje, som der også står på siden. Dog er det INTET krav.
Er der nogle der har nogle erfaringer i dette, eller kender et eller andet snedigt plugin der kan klare opgaven for mig. Ja så vil jeg selvfølgelig blive glad ;)
Hvis det er en opgave du mener du kan klare, men kræver udvikling, så tøv ikke en kende med at skrive til mig. Fordi jeg har travlt! Denne funktion skulle være der i går :-)