Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opstart af web-shop

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)
Fra Nørre Aaby
Tilmeldt 10. Oct 13
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 07:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hmm, så er det nok fordi jeg har gjort noget forkert . Hihi.
Gik ind i mere og så privatbesked??

- SandraTB

Tilmeldt 11. Oct 13
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 04:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sandra

Jeg starter et meget stort web-projekt en af dagene som er en del af det firma jeg også starter nu. Kan ikke rigtig røbe mere nu:).

Nå jo kan jo godt sige noget:)....

Første gang jeg er her. Er lige logget på og sjovt jeg som det allerførste ryger ind i lige netop det jeg laver. Er lidt oppe og køre fordi min web-start vokser sig vild stor og ligner mere og mere et hit jo mere jeg nærmer mig total launch.......

En webshop er dyr 15.000 og 1000 om måneden måske. Se præcist her: http://www.amino.dk/blogs/ehandelipraksis/archive/2010/07/28/hvad-koster-det-at-starte-en-webshop.aspx

Altså en hjemmeside kan man jo lave på 123hjemmeside.dk, og selv skifte billederne ud som familiens bedstemor skifter billederne af barnebarnet ud på familiens store familiehjemmeside, fordi hun har fundet et hvor han står selv:).........Aner ikke hvor billig den er om måneden, men den er med sikkerhed også tømt for besøgende, der sikkert har kedet sig ihjel, inden første betaling falder:)

Alt efter hvor avanceret du ønsker den så vil en hjemmeside også koste nogle tusinde. Og så skal du også ha en host til en plov i måneden.....og skal du lave de mindste ændringer, koster det, med mindre du har lært html kodning (men så havde du jo selv lavet den he he). Har de kodet hjemmesiden forkert/rigtigt så vil det være meget besværligt=dyrt for dig. Defor snakkes der altid inden og derfor hedder det IT-løsninger. Snakken koster jo også....så derfor er det uanset hvad dyrt at få sin business online....medmindre ens business har et stort budget hvor udgiften er fornuftig og rentabel på sigt. Web design og web marketing er det vildeste og største, der er igang lige nu.

Så jeg kan lave hjemmesider og webshops, der kan det samme og ligeså flotte som de førnævnte dyre løsninger. Jeg kan jo bare ikke sælge en webshop til 30 forskellige kunder og nogle af dem måske store kæder....som dem i linket kan. Men det er fordi jeg ikke kan overkomme alt det alene. Og al det hardware, der skal financieres.  Hvis 30 kom og spurgte kunne jeg lave en hurtig handel, men det er ikke mit koncept:)...eller niveau er nok mere rigtigt:). 

Men jeg kan levere det der ville koste måske helt op over 20.000 inden 1. momsafregning ved et web firma, for noget der ligner en usandsynlig studehandel.....men det er jo kun krejleri. Det jeg egentlig laver har jeg ikke sagt så meget om, men jeg kan godt hjælpe dig. Jeg synes den her side er rigtig fed og skal ha ros. Jeg synes det er fedt at to ideer kan mødes og forstærke hinanden. Jeg kan helt sikkert godt (altså indtil jeg starter op og går på kvittering he he) hjælpe dig og sætte dig op med et web-apparat som du ønsker det og booste din rejse frem i business-eventyret:), der hvor jeg kan tolke du er nu, og du ville også kunne   Værdien af netværk er enorm og der er ved at ske noget stort netop nu med den cocktail, der hedder Internet-Markedsføring-Samfund......Men nu har jeg vrøvlet nok....prøv at sig en smule om hvad branche du er i så skal jeg sige dig en hel masse konkret.

...Og skulle du ha lyst så sætter jeg gerne en web-business op for dig du kan starte på, som et særtilfælde helt gratis specially for you.....

Hilsen Michael

Tilmeldt 3. Oct 13
Indlæg ialt: 159
Skrevet kl. 07:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sandra,

Når du får idéerne på plads, og er klar til at komme i gang, så er du velkommen til at kontakte mig, så vil jeg gerne hjælpe dig med en webshop, eller hjemmeside, gratis. Du skal bare betale for domænenavn og webhotel, og det kan klares for under 500 kr.

Jeg har lige sat en webshop op for en anden Amino, og kan sende dig et link til den, hvis du sender mig en PM Smile

Tilmeldt 11. Oct 13
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 12:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sofie og Sandra jeg tror I vil finde noget interessant i det jeg har at sige til jer 2 især (fordi I umiddelbart som jeg kan se er dem jeg svarer he he), men i særdeleshed til alle der læser det her inden weekenden er gået. Når den er gået hører man nok om det for jeg har sitelaunch mandag morgen. Jeg ved godt det lyder som om jeg er en af de der urealistiske drømmere, der måske bare snakker om luftkasteller. Det er jeg nu ikke og jeg har noget MEGET relevant at sige til ALLE der er så langt at de ved de i nærmeste fremtid starter firma. Og til ALLE der har firma faktisk og husk lige at selvom jeg f.eks ejede et firma, der havde mercedeser for 30 millioner stående og havde reklamer på tv hver aften efter nyhederne og du ejede det der firma, der startede det der konceptfirma, hele landet hørte om for et par måneder siden, for et budget på 5.000 som du brugte dit SU lån på..........så kan din omsætning jo godt være vokset større end min og din fortjeneste kan ligeledes være 100 gange så stor som min, selvom jeg har brugt flere år og million efter million.

Jeg ville bare lige signe up herinde i går så jeg var klar når jeg nu i min opstart fik behov og tid til amino forummet. Så klikkede jeg mig på den her tråd og blev straks grebet af hvor relevant det hele blev. Og da jeg lige ramte noget jeg ved noget om måtte jeg lige svare. Jeg ville ha forsvundet straks for jeg har travlt med min opstart, men en ide og viden om mit nye univers og jer mine artsfæller iværksættere og selvstændige fik rod. 

Sofie sig lige til hvis du vil ha et tip om hvordan du får besøgende på websider eller laver dem. Jeg tror ikke jeg er noget og vil ikke bare spille smart, men jeg kan noget selvlært med eksponering ens firma/butik/service/whatever og jeg har haft mine persolige interesser med i mine 2 års "hjemmestudie" af nettets udvikling og hvad det betyder for hvordan business skal føres. Der er nye store markeder og masser af penge til dem der ikke tror de ved bedre. Mn viden er skæv men har helt styr på regler og teknik, så jeg kan nogle tricks med markedsføring som en nystartet eller lille business kan profitere mere end noget andet af......min business er bare ikke at sælge noget  

Nå men slutter i den her tråd, medmindre jeg får svar....nu vil jeg finde ud af om jeg kan få slået en offentlig forespørgsel op. hvis nogen læse endnu så tak fordi I lagde ryg til mit første møde med amino.

Alle der er interesseret i meget meget værdifuld og gratis reklame for deres firma bør være opmærksomme her i weekenden. Tro ikke det er mig der eksalteret reklamerer for noget 

Sofie og Sandra, jeg er sikker på jeg kan give jer et tip hvis I gir et hint om hvor I er i jeres business, og Sofie hvordan laver du de hjemmesider ?

Nå må hellere forsvinde inden jeg bliver stemplet som gak......Nå held og lykke alle som har drømme.......go weekend alle

hilsen

michael

Tilmeldt 3. Oct 13
Indlæg ialt: 159
Skrevet kl. 12:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael,

Det lyder rigtig spændende, og jeg vil ønske dig masse af held og lykke med dit projekt Yes

Jeg er selv kun lige i gang med opstart, og det har jeg valgt at gøre ved at tilbyde min hjælp der hvor jeg sådan lige kan se at nogen kan have brug for den. Jeg vil gerne have lidt referencer, inden jeg går i gang med markedsføring, da jeg mener at det er alfa og omega at have det på plads.

Det er jeg godt i gang med nu, takket være Amino og har som sagt allerede lavet den første webshop. Det tog mig et par dage, og vel omkring 5 timers arbejde i alt. Jeg laver hjemmesider i Wordpress, og webshops i Woocommerce og Prestashop.

Jeg håber  da du skriver lidt mere herinde, om dit projekt og dine drømme Smile

Fra København
Tilmeldt 12. Oct 13
Indlæg ialt: 36
Fra  GreenCreative Skrevet kl. 15:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sandra

Jeg ville råde dig til at finde et produkt, eller et emne af produkter, som du selv synes er interessant. Så vil du også have større chance for at ikke at køre træt i det. Nogle gange kan det hjælpe og kigge på hvilke interesser man har i sin fritid - det kunne være sportsgrene. Måske kunne du udbyde et produkt inden for din sportsgren, eller hobby?

Derudover kan Shopify måske være en webshopløsning for dig, det er brugervenligt og det klare det hele for et mindre beløb om måneden.

Men jeg tror først og fremmest at du skal fokusere på at finde ud af hvilket produkt du brænder for at sælge :)

Held og lykke!

Nysgerrig på 3D print? - Kig forbi GreenCreative

Fra Nørre Aaby
Tilmeldt 10. Oct 13
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 16:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Heeej Michael

Super dejligt at se at nogle vil bruge så meget tid og energi på at hjælpe - sætter jeg stor pris.

Jeg er ikke langt i planlægningen, men kan se, at det kræver stor kapital at starte op, og så går der nok et pænt stykke tid før jeg kan føre drømmen ud i livet, desværre:/... Jeg er på SU, sååå...

Men hvis jeg å spørge dig om noget privat:

Hvor meget kapital har du smidt i din virksomhed for at starte op?

- SandraTB

Fra Nørre Aaby
Tilmeldt 10. Oct 13
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 16:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Ups!!;)

Fra Nørre Aaby
Tilmeldt 10. Oct 13
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 16:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak for dine gode råd :)

Jeg tænler og tænker og planlægger og planlægger :)

Og suger til mig ;)

- SandraTB

Fra Nørre Aaby
Tilmeldt 10. Oct 13
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 22:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvordan sender jeg dig en PM?

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)