Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Meebox nye priser og antal domæner

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Odder
Tilmeldt 2. Sep 13
Indlæg ialt: 72
Fra  Helsekost-online.dk Skrevet kl. 10:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,8 stjerner givet af 5 person

Man må sige det er noget af en nedgradering af antallet af domæner, man kan have hos meebox efter de nye er trådt i kraft, før 10 domæner til 10 kr pr månede nu 2 domæner til 10 kr. pr måned ovs.

Hvad syntes i andre om dette ?

Helsekost online forhandler bl.a med Biosym, Læsø Salt, Lekaform og Sæbeværkstedet.

Tilmeldt 23. Jan 11
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 10:05
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Syntes det er 100% fair, nu hoster vi selv webhoteller og ligger faktisk på samme router som Meebox. Jeg kan derfor sige at så meget ddos som routeren er under og dermed kunderne bagved, skal der nogle penge ind. 

Markedet er blevet meget svært at følge med på, da højere internet forbindelser koster kassen..

Angrebne er mere en 16 gb/s, så at holde prisen på 10 kr, om måneden er relativt billigt.

Fra København
Tilmeldt 21. Apr 09
Indlæg ialt: 539
Skrevet kl. 10:05
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Det er naturligvis noget af en ændring, men som vi også har skrevet i mailen til alle kunder, så er der er en mening med galskaben. Og i øvrigt, så bliver indholdet af webhotel-pakkerne ikke ændret for eksisterende kunder. :-)

Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2178
Fra  PerfGrid Skrevet kl. 10:09
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 4 person

Det der sikkert mange der syntes er uretfærdigt, men hvis det ikke passer til folks behov, så er de vel ikke bundet til at blive kunde der! Du kan frit vælge andre udbydere :)

Kan virkelig ikke se hvorfor Amino skal fyldes med disse 'tudeindlæg', fordi en pris stiger. Men hvis ting går ned så brokker man sig også, eller hvis ting er langsomt, jamen så brokker man sig også.

Tror rigtig mange er ved at være træt, omkring tråde om det samme hele tiden!

PerfGrid - High performance webhoteller. Kvalitet i næste kaliber.

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 10:44
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

Lucas - Hosting4Real:

Det der sikkert mange der syntes er uretfærdigt, men hvis det ikke passer til folks behov, så er de vel ikke bundet til at blive kunde der! Du kan frit vælge andre udbydere :)

Kan virkelig ikke se hvorfor Amino skal fyldes med disse 'tudeindlæg', fordi en pris stiger. Men hvis ting går ned så brokker man sig også, eller hvis ting er langsomt, jamen så brokker man sig også.

Nu er der heldigvis heller ingen der tvinger dig til at kommentere disse indlæg. Og hvorfor skulle folk ikke have lov til at skrive om service forringelser ?. Det er først i dag at jeg har modtaget mailen fra Meebox om deres ændringer. Det er under al kritik at den ikke blev sendt ud fra starten. Det skulle lige have været et Mobil selskab der havde prøvet det. Sikke en larm der så var blevet.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2178
Fra  PerfGrid Skrevet kl. 10:48
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Michael:

Lucas - Hosting4Real:

Nu er der heldigvis heller ingen der tvinger dig til at kommentere disse indlæg. Og hvorfor skulle folk ikke have lov til at skrive om service forringelser ?. Det er først i dag at jeg har modtaget mailen fra Meebox om deres ændringer. Det er under al kritik at den ikke blev sendt ud fra starten. Det skulle lige have været et Mobil selskab der havde prøvet det. Sikke en larm der så var blevet.

Folk må skam gerne skrive om service forringelse, men hvorfor ikke bruge eksisterende tråde til det?

PerfGrid - High performance webhoteller. Kvalitet i næste kaliber.

Fra Birkerød
Tilmeldt 15. May 11
Indlæg ialt: 164
Fra  Praematures Skrevet kl. 10:49
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Lucas - Hosting4Real:

Ja folk kan vælge andre udbydere, det tror jeg heller ikke der er nogen der er i tvivl om! Men nu var det ikke det der blev spurgt om. Så i stedet for at DU sidder og bitcher og brokker dig over hvad du kalder endnu et tudeindlæg, hvorfor så ikke bare ignorere tråden hvis det er sådan et stort problem for dig. Nu er det jo ikke alle der lever 24/7 på Amino og så den store Meebox tråd den anden dag. Så at du skaber dig på den måde over en ganske stille og rolig tråd, det synes jeg ærlig talt er grotesk!

For kan godt være du er træt af tudeindlæg, men jeg er gevaldigt træt af negative personer der bitcher og brokker sig over andres posts, bare fordi de skriver om et emne der har været oppe tidligere. Ja sorry, som sagt er det ikke alle der lever på Amino og følger med i hvad der bliver skrevet og ikke bliver skrevet.

Og jeg synes nu tråd emnet var ganske stille og roligt skrevet, og med et fair spørgsmål. Og Patrick fra Meebox svarer også tilbage ganske pænt. Men du hopper ind kun med det formål at brokke dig, og oplyse folk om noget, de skam er ganske klar over.

Jøsses!

Fra Birkerød
Tilmeldt 15. May 11
Fra  Praematures Skrevet kl. 10:50

Michael:

Lucas - Hosting4Real:

Havde ikke set du havde skrevet da jeg begyndte på mit indlæg. Men præcis mine tanker.

Fra Birkerød
Tilmeldt 15. May 11
Fra  Praematures Skrevet kl. 10:52

Lucas - Hosting4Real:

Michael:

Lucas - Hosting4Real:

Folk må skam gerne skrive om service forringelse, men hvorfor ikke bruge eksisterende tråde til det?

Måske fordi de ikke vidste der var en eksisterende tråd om det

Fra København
Tilmeldt 21. Apr 09
Indlæg ialt: 539
Skrevet kl. 10:53
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Michael:

... Det er først i dag at jeg har modtaget mailen fra Meebox om deres ændringer. Det er under al kritik at den ikke blev sendt ud fra starten. Det skulle lige have været et Mobil selskab der havde prøvet det. Sikke en larm der så var blevet.

Jeg forstår ikke helt, at vi skal have kritik for at udsende mailen nu? Hvornår skulle den ellers være udsendt? Der sker ingen ændringer i webhotel-pakkerne for eksisterende kunderne og prisjusteringer gælder først fra 2014, så jeg vil mene at det er ret pænt varslet. Eller hva? :-)

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)