Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Meebox nye priser og antal domæner

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2178
Fra  PerfGrid Skrevet kl. 11:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Frk.Jensen:

Måske fordi de ikke vidste der var en eksisterende tråd om det

Hvis man spørger om andre har problemer, så kunne man vel altid prøve at bruge den helt fantastiske søgefunktion der eksistere på Amino - man kan søge på firmanavnet og se hvad tråde der kommer op.

Vil da mene, at hvis man vil vide om andre har problemer, så ville en søgning på internettet være oplagt. Og nu lever jeg ikke på amino døgnet rundt ;) bare fordi jeg har en tab åben i min browser som står åben det meste af dagen, betyder jo heller ikke jeg læser alle indlæg på Amino Wink

PerfGrid - High performance webhoteller. Kvalitet i næste kaliber.

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 11:16
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Patrick - Meebox:

Michael:

... Det er først i dag at jeg har modtaget mailen fra Meebox om deres ændringer. Det er under al kritik at den ikke blev sendt ud fra starten. Det skulle lige have været et Mobil selskab der havde prøvet det. Sikke en larm der så var blevet.

Jeg forstår ikke helt, at vi skal have kritik for at udsende mailen nu? Hvornår skulle den ellers være udsendt? Der sker ingen ændringer i webhotel-pakkerne for eksisterende kunderne og prisjusteringer gælder først fra 2014, så jeg vil mene at det er ret pænt varslet. Eller hva? :-)

I skulle selvfølgelig have sendt mailen ud inden i begyndte at skrive om det på nogle Blogs ( Som ingen læser ) Og her på Amino. Den måde i har håndteret den her sag efterlader jeres kunder med en følelse af at det slet ikke var meningen at de skulle opdage hvad det var i havde gang i.

Og så var det nok smartere hvis i havde skrevet det med antal domæner direkte i mailen i stedet for at henvise til jeres side så folk igen selv skal finde oplysningerne. I er jo ikke sene til at skrive alt det positive direkte i mailen. Igen virker det som om at der er noget der skal skjules ?.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Fra København
Tilmeldt 21. Apr 09
Indlæg ialt: 539
Skrevet kl. 11:25

Michael:

Patrick - Meebox:

Michael:

... Det er først i dag at jeg har modtaget mailen fra Meebox om deres ændringer. Det er under al kritik at den ikke blev sendt ud fra starten. Det skulle lige have været et Mobil selskab der havde prøvet det. Sikke en larm der så var blevet.

Jeg forstår ikke helt, at vi skal have kritik for at udsende mailen nu? Hvornår skulle den ellers være udsendt? Der sker ingen ændringer i webhotel-pakkerne for eksisterende kunderne og prisjusteringer gælder først fra 2014, så jeg vil mene at det er ret pænt varslet. Eller hva? :-)

I skulle selvfølgelig have sendt mailen ud inden i begyndte at skrive om det på nogle Blogs ( Som ingen læser ) Og her på Amino. Den måde i har håndteret den her sag efterlader jeres kunder med en følelse af at det slet ikke var meningen at de skulle opdage hvad det var i havde gang i.

Og så var det nok smartere hvis i havde skrevet det med antal domæner direkte i mailen i stedet for at henvise til jeres side så folk igen selv skal finde oplysningerne. I er jo ikke sene til at skrive alt det positive direkte i mailen. Igen virker det som om at der er noget der skal skjules ?.

Der er intet at skjule og det har aldrig været vores hensigt at forsøge at gøre det her uopdaget. Mailen var bare først planlagt til udsendelse senere som en opfølgning, så at den var mere frisk i erindringen, nå folk skulle til at fornye.

I mailen står der følgende:

"For nuværende kunder træder de nye priser først i kraft ved fornyelse efter 01/01/2014. Indholdet af din webhotel-pakke bliver dog ikke nedjusteret - den forbliver som den er i dag. Og du vil ovenikøbet stadigvæk have glæde af de ovenstående forbedringer. Vi har gjort alt for at ændre priserne mindst muligt." 

Tilmeldt 9. May 11
Indlæg ialt: 932
Skrevet kl. 11:35
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Det er helt i orden med mig, og fuldt forståeligt iøvrigt.

(Og tænk hvis en prisstigning også kunne luge lidt ud i alt det afilliate-skrammel som nettet flyder over med, fordi det er næsten omkostningsfrit at oprette hjemmesider på billige webhoteller - man kan da håbe Cool)

Jeg synes heller ikke de er for sent ude med varslingen.

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)